خبرگزاری کار ایران

گزارش: به مناسبت بازگشت بوندسلیگا؛ ستاره‌های تماشایی

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۰۸۱

مسابقات بوندسلیگا امروز از سر گرفته خواهد شد و اگر در قرنطینه فراموش کرده‌اید که کدام ستاره‌ها در این لیگ حضور دارند، این گزارش را بخوانید.

به گزارش ایلنا، با توجه به بازگشت مسابقات بوندسلیگا از امروز، ستاره‌ها و جوانان مستعدی که مایل هستید تا دوباره آنها را در مستطیل سبز مشاهده کنید، مرور خواهیم کرد. 

لئون بیلی | بایر لورکوزن

در سال 2018، بیلی برای برخی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا و همچنین پیوستن به تیم ملی فوتبال انگلیس مورد توجه قرار گرفته بود. او نتوانست به تیم چلسی ملحق شود در حالیکه رویای برتن کردن پیراهن سه شیرها را هم برای او محقق نشد. او در بایرلورکوزن یکی از بازیکنان قابل توجه است و می‌تواند یکی از پویاترین استعدادهای جهان فوتبال باشد.

فیلیپ کوتینیو | بایرن مونیخ

کوتینیو به عنوان یک پلی میکر با قراردادی قرضی از بارسلونا در بایرن مونیخ حضور دارد و با توجه به تکنیکی که دارد به عنوان یک جادوگر شناخته می‌شود. در حال حاضر او به علت مصدومیت از میادین دور است و به نظر می‌رسد در هفته‌های پایانی فصل دوباره به زمین برگردد اما با توجه به ارتباط با باشگاه لیگ برتری و احتمال حضور مجدد در لیگ برتر انگلیس او بر سر زبان‌ها افتاده است.

ماکسی اگستین | وردربرمن

اگستین از 14 سالگی در وردربرمن بوده است، اما اگر نتواند از منطقه سقوط فرار کند، باید فصل آینده را برای بازی در فوتبال لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگا را ترک کند. او یک هافبک همه جانبه برای حضور در میادین بین المللی آلمان در نظر گرفته شده است، در حالی که مدیربرنامه او فاش کرد که آینده وی به دلیل موقعیت فعلی نامعلوم وردربرمن، قطعی نیست.

امیل فورسبرگ | لایپزیگ

فورسبرگ از سال 2014 زمانی که لایپزیگ در لیگ دسته دوم حضور داشت بازیکن این تیم بود، اما از زمان مربیگری یولیان ناگلزمان در این تیم جایگاه او در ترکیب اصلی تضمین شده نیست. او مرتباً به عنوان یک هدف برای باشگاه‌های انگلیسی مورد توجه قرار گرفته و ممکن است سرانجام در اواخر فصل، آن حرکت طولانی مدت را نهایی کند چرا که او در ماه آوریل اعتراف کرد که در مورد یک چالش جدید فکر کرده است.

مارکو گروجیچ | هرتابرلین

گروجیچ هنوز تمایل دارد که به باشگاه مورد علاقه والدینش یعنی لیورپول منتقل شود، اما ممکن است با وجود برخی از عملکردهای مثبت در مدت زمان انتقال قرضی در هرتابرلین، مشکل به وجود آید. قرارداد این هافبک در آنفیلد تا سال 2023 به طول می‌انجامد، اما سرخ‌ها در صورت عدم برنامه های بلند مدت یورگن کلوپ مایل به فروش او هستند. هرتابرلین مایل است تا این بازیکن را حفظ کند و قابل پیش بینی است که بخواهند قرارداد او را در پنجره نقل و انتقالات پیش رو دائمی کنند.

ارلینگ هالند | بورسیا دورتموند

هالند در ژانویه وارد بوروسیا دورتموند شد، اما در حال حاضر این مهاجم جوان با انتقال به رئال مادرید در ارتباط است. او نمایش درخشانی در ترکیب زنبورها داشته است و پس از بازی قابل توجه در ردبول سالزبورگ باشگاه را ترغیب کرد تا بندآزادسازی او را افزایش بدهد. او در بوندسلیگا از 12 مسابقه 11 گل به ثمر رسانده است و به خوبی نشان می‌دهد که یک استعداد بی نظیر برای آینده فوتبال خواهد بود.

اشرف حکیمی | بورسیا دورتموند

حکیمی به عنوان مدافع همه کاره در دومین فصل خود به صورت قرضی در دورتموند از رئال مادرید حضور دارد. او در این فصل هم در سمت راست و هم با دفاع چپ و همچنین در جناح راست بازی کرده است و حتی در لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل اسلاویا پراگ و اینتر دو گل به ثمر رساند. با ارسال 10 پاس گل این فصل او بین دورتموند و رئال مادرید قرار دارد در حالیکه بایرن مونیخ یکی از مشتریان جدی اوست.

امین هریت | شالکه

دغدغه فعلی هریت پایان دادن به فصل 2019-20 بوندس لیگا است نه شایعات انتقال به بارسلونا، اما این واقعیت که طرف کاتالان علاقه مند است تا این بازیکن ملی پوش مراکشی را جذب کند، غیرقابل انکار است. او بند آزادی 60 میلیون یورویی (53 میلیون پوند / 65 میلیون دلار) دارد و شالکه مطمئناً پیشنهادهای پایین‌‎تر از آن را رد می‌کند زیرا دیوید واگنر به عنوان سرمربی شالکع تلاش می‌کند تا تیمی را شکل دهد که بتواند برای حضور در رده‌های بالای جدول رقابت کند. 

کای هاورتز | بایرلورکوزن

هاورتز در سال 2016 به جوانترین بازیکن و جوانترین گلزن بایرلورکوزن تبدیل شد و از آن پس روز به روز پیشرفت کرده است. علی رغم اینکه فقط 20 سال دارد ، هافبک هجومی تاکنون بیش از 100 بازی بوندس لیگا را انجام داده و به عنوان یکی از بهترین استعدادهای جوان فوتبال جهان شناخته می‌شود. لورکوزن می داند که آنها نمی توانند مدت طولانی او را نگه دارند ، اما ممکن است پیشنهادی بالغ بر 100 میلیون یورو (88 میلیون پوند / 108 میلیون دلار) برای فروش او درخواست کنند.

دایچی کامادا | آینتراخت فرانکفورت

تابستان گذشته تغییراتی در آینتراخت فرانکفورت در پرسنل ایجاد شد زیرا آنته ربیچ، سباستین هالر و لوکا یووویچ همه به تیم‌های بزرگتری عزیمت کردند. باشگاه تلاش کرد که جای خالی این بازیکنان را معرفی بازیکنان جوان و مستعد پرکند. کامادا اگرچه این فصل در بوندسلیگا گلزنی نکرده است اما در لیگ اروپا 6 گل برای فرانکفورت به ثمر رسانده و بازیکن تاثیرگذاری در ترکیب این تیم به شمار می‌رود.

تیمو ورنر | لایپزیگ

ورنر به طور مرتب در رسانه‌ها با لیورپول مرتبط است و این احساس متقابل از سوی این باشگاه هم دنبال شده است. او در این فصل 21 گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده است و برای بسیاری از تیم‌های برتر قاره اروپا یک خرید عالی خواهد بود، اما لایپزیگ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است که بتواند استعداد خود را حفظ کند، زیرا تابستان گذشته هم توانست تا پیشنهاد بایرن مونیخ را برای جذب این بازیکن رد کند.

جیدون سانچو | بورسیا دورتموند

سانچو در سال 2019 در لیست NxGn بهترین گل بازیکنان جوان جهان معرفی شد و تنها با افزایش سن روز به روز پیشرفت کرده است. این ستاره 20 ساله انگلیسی به طور مطمئن در هر پنجره نقل و انتقالاتی مشتریان بزرگی خواهد داشت و یک روزی این تیم را ترک خواهد کرد. او این فصل هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب دورتموند بوده و با 14 گل از 23 مسابقه آمار قابل توجهی را ثبت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز