خبرگزاری کار ایران

میلیچ: من و دیاباته عاشق استقلال هستیم؛ با هم به ایران برمی‌گردیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۸۶۴

مدافع کروات تیم استقلال تهران اعلام کرد با شروع مجدد تمرینات گروهی او به همراه شیخ دیاباته به تهران برمی‌گردد.

به گزارش ایلنا، هروویه میلیچ، مدافع کروات تیم استقلال تهران درباره بازگشت به ایران و پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه تهرانی گفت: نمی‌دانم چرا هر روز هواداران را با اخبار جدایی مان نگران می‌کنند، من و دیاباته هربار هم که با هم حرف زدیم صحبت از این دلتنگی برای بازی‌ها بود که بتوانیم برگردیم و دوباره برای استقلال بازی کنیم. ما هردو عاشق استقلال هستیم و از بازی در این تیم لذت می‌بریم.

او ادامه داد: من و دیاباته حداقل در این ۱۰ روز اخیر با هیچ رسانه‌ای مصاحبه‌ای نکردیم و نمی‌دانم این همه مصاحبه از قول من و دیاباته چطوری انجام می شود! هواداران نگران نباشند چون من ۳ روز پیش هم که با دیاباته حرف زدم بحث ما این بود که زودتر تمرینات شروع شود و با هم به ایران برگردیم.

میلیچ افزود: ضمن تشکر از  مدیریت جدید باشگاه که حسن نیت و عظم جدی خودش را برای پرداخت مطالبات ما نشان داده و الان بخش عمده قراردادم پرداخت شده و از این بابت نگرانی ندارم و تنها خواسته ما این است که حقوق ما که ماه‌های قبل پرداخت نشده بوده و بد قولی انجام شده بود سر وقت پرداخت شود که مدیریت جدید شدیدا به دنبال انجام تعهدات می‌باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز