خبرگزاری کار ایران

بازگشت پرمیرلیگ

لیگ جزیره چگونه آغاز می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۸۴۴

باشگاه‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر انگلیس می‌توانند در تاریخ 18 ماه مه به تمرینات گروهی برگردند؛ چهار هفته پس از شروع تمرینات، زمان مناسبی برای شروع مجدد مسابقات خواهد بود.

به گزارش ایلنا، باشگاه‌های لیگ برتری روز دوشنبه در مورد زمان بازگشت احتمالی به بازی‌ها با یکدیگر گفتگو کردند. در حال حاضر به غیر از فشار برای تکمیل مسابقات به صورت داخل و خارج از خانه، عدم تشکیل راه نهایی درباره چگونگی پیشنهاد خرید و فروش بازیکنان با شرایط جدید و همینطور چگونه آزمایش شدن و برپایی تمرینات گروهی وجود دارد. پس بنابراین سوالاتی وجود دارد که مراحل بعدی پس از راه اندازی مجدد مسابقات چیست؟ یا اینکه موانع موجود برای انجام این اقدام چه فاکتورهایی هستند. 

دیدار بازیکنان، مربیان و مسئولان پرمیرلیگ

اگرچه برخی بازیکنان در شرایط سخت کنترل شده از بازگشت به تمرینات ترس دارند، اما اکثر بازیکنان لیگ برتر می‌خواهند دوباره تمرین و بازی را شروع کنند. بازیکنان و مدیران روز چهارشنبه در دیدار با لیگ برتر و کارشناسان بهداشت درباره پیشنهادات مطروحه بحث خواهند کرد. این پیشنهادات - که با افسران ارشد پزشکی تهیه شده است - شامل راهنمایی هایی در مورد آزمایش و نظارت بر بازیکنان و کارکنان بیماری عروق کرونا، این طرح‌های پیشنهادی - که توسط افسران ارشد پزشکی تهیه شده است - شامل راهنمایی‌هایی در مورد آزمایش و نظارت بر بازیکنان و کارکنان در مقابله با ویروس کروناست؛ حفظ امنیت محیط کار تا حد امکان و محافظت از همه بازیکنان و کارکنان باشگاه در هر زمان. اگر تمام طرفین یعنی بازیکنان، مدیران و همینطور باشگاه و لیگ برتر این پیشنهادات را تایید کنند ان زمان توسط دولت و وزارت بهداشت کشور انگلیس هم به تصویب می‌رسد. 

برنامه‌های تمرینی زیر نظر دولت و وزارت بهداشت

روز پنج شنبه، اولیور داون، وزیر امور دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش با مسئولان پرمیرلیگ، FA  و  EFLجلسه‌ای برگزار کرد تا درباره این برنامه‌ها صحبت کند. او در هفته گذشته گفته بود:" اگر ما بتوانیم طرحی را تهیه کنیم که عمل کند، بنابراین من می‌خواهم که بتوانیم با آن پیش برویم زیرا فکر می‌کنم برای ملت خوب باشد و همینطور به طور کلی برای فوتبال ما خوب خواهد بود. من واقعاً امیدوارم که بتوانیم این کار را عملی کنیم، اما امنیت عمومی باید در درجه اول قرار بگیرد و بنابراین تنها در صورت اطمینان از این امر تصمیم می‌‎گیریم که می‌‎توانیم پیش برویم." پیش از آن جلسه، پیش بینی می‌شد که سندی در تشریح پیشنهادهای کار گروه پزشکی ورزشی متقابل پیرامون "بازگشت نخبگان به ورزش" برگزار شود - این نقشه راه برای بازگشت ورزش به هنگام بازگشت به تمرین است. کارگروه کراس اسپرت - که شامل بهترین پزشکان شاغل در ورزش است - وظیفه داشتند برنامه‌های تشریح شده برای بازگشت به تمرین و بازگشت به بازی را مورد بررسی قرار بدهند. این سند برای تصویب شدن به دولت مرکزی ارسال می‌شود، تنها در صورت مناسب بودن، چراغ سبز به دست می‎‌آورد. هر چه فوتبال بگوید یا انجام دهد اگر بازگشت آنها به تمرینات پروتکل‌های پزشکی را پیروزی نکند، آنها مانند هر ورزش دیگری که این دوره را نادیده بگیرند، تعطیل می‌شوند. 

بازه زمانی برای بازگشت به تمرینات گروهی چقدر است؟

اگر برنامه‌های لیگ برتر با چراغ سبز از طرف دولت انگلیس رو به رو شود، می‌توان جلسات تمرینی بدون تماس بازیکنان در گروه‌های کوچک را از سر گرفت. روز دوشنبه در پاسخ به این سوال که آیا این تمرینات گروهی می‌تواند از دوشنبه 18 مه آغاز شود، ریچارد مسترز، رئیس اجرایی لیگ برتر گفت: "ممکن است، بله".

اسکای اسپورتس تأیید کرده است که قبل از بازگشت به مسابقات، بازیکنان لیگ برتر باید تأییدیه کتبی ارائه دهند که موافق اقدامات امنیتی جدید باشگاه خود هستند. همچنین باشگاه‌ها موظف هستند تا روز جمعه، امروز، ارزیابی خطر بهداشت حرفه‌ای را انجام دهند و در صورت درخواست نتایج را در اختیار لیگ برتر قرار دهند. هر باشگاه همچنین باید یک افسر مشخص شده برای امور مربوط به کووید-19 را تعیین کند، که البته نمی‌تواند عضو کادر پزشکی آن‌ها باشد.

باشگاه‌ها تا چه مدت باید تمرین کنند؟

از تاریخ 9 مارس هیچ فوتبالی در سطح لیگ برتر انگلیس وجود نداشته است، بنابراین غیرممکن است که انتظار داشته باشیم بازیکنان بدون یک دوره آموزشی قابل توجه، مستقیم به مسابقات برگردند. به نوعی یک مینی تمرینات پیش فصل را باید تجربه کنند. باشگاه‌های آلمانی در تاریخ 6 آوریل به تمرین بازگشتند و قرار است این آخر هفته ادامه رقابت‌های فصل خود را از سر بگیرند. بنابراین، از دیدگاه تناسب اندام، لیگ برتر می‌تواند حدود یک ماه پس از شروع تمرین دوباره مسابقات را شروع کند. یکی از مربیان انگلیسی به اسکای اسپورتس گفت:" ما در مورد چهار هفته تمرین آماده سازی صحبت کرده‌ایم، اما هنوز توافق نکرده‌ایم زیرا

هنوز توافق نکردیم که دوباره به تمرین برگردیم."

آیا مهلت دیگری برای شروع مجدد وجود دارد؟ در مورد مسابقات یوفا چطور؟

یوفا از همه انجمن‌های عضو خود خواسته است تا پیشنهادات راه‌اندازی مجدد را تا 25 ماه مه معرفی کنند و یوفا برنامه‌‎های خود را برای تکمیل مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در تاریخ 27 ماه مه اعلام خواهد کرد. 

برای هر مسابقه چند نفر درگیر هستند؟

در آلمان، کریستین سیفرت، رئیس اجرایی بوندسلیگا، پیشنهاد کرده است که برای هر بازی از بازیکنان گرفته تا کارمندان ورزشگاه‌ها در نهایت با 240 نفر درگیر باشند.

آیا تیم‌ها سقوط می‌کنند؟

نتایج جلسات مسئولان باشگاه‌ها با یکدیگر نشان می‌دهد که هیچ باشگاهی درخواست نکرده است تا رقابت‌‎ها به صورت کامل لغو شود. 

چقدر احتمال دارد مسابقات برگزار نشود؟

برای اولین بار در جلسه روز دوشنبه از سوی باشگاه‌های لیگ برتر در مورد این محدودیت بحث شد. با این حال، مسترز اصرار داشت که اولویت باشگاه‌ها برای پایان دادن به مسابقات ناتمام این فصل است: "مباحث مربوط به کوتاه‌سازی، یک برنامه ریزی احتمالی است. همه بحث‌ها در مورد اتمام فصل است اما محتاطانه باید نگاهی بیندازیم که در سناریوهای جایگزین چه می‌تواند رخ دهد. این گفتگوها محرمانه است". از نظر صلاحیت اروپا، یوفا می‌خواهد که باشگاه‌ها از طریق "شایستگی ورزشی" به رقابت‌های اروپایی راه یابند - اما اگر فصول لیگ نتواند به پایان برسد، یوفا مدعی شده است که انجمن‌های  عضو برای انتخاب صلاحیت اروپا نیاز به انتخاب باشگاه‌ها دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز