خبرگزاری کار ایران

مطالبات برانکو باز هم پرداخت نشد

پرسپولیس بیشتر از هر زمانی در خطر کسر امتیاز قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۵۰۷

باشگاه پرسپولیس بخاطر عدم پرداخت مطالبات برانکو در خطر کسر امتیاز از سوی فیفا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نزدیک به یک سال از جدایی جنجالی برانکو ایوانکوویچ مربی کروات پرسپولیس که موفق شد با پرسپولیس دوگانه جام حذفی و لیگ برتر را کسب کند می‌گذرد. اما بعد از این جدایی هنوز برانکو مطالبات خود را دریافت نکرده است تا آخر سر این مربی کروات مجبور گردید تا در فیفا علیه پرسپولیس شکایت کند و این تیم را در خطر کسر امتیاز در فصل جاری قرار دهد.

به گفته دارا بوسیچ  وکیل برانکو روز دوشنبه 22 اردیبهشت آخرین مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو بود که بعد از گذشت 3 روز هنوز این طلب توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده تا سرخ‌پوشان در آستانه کسر 6 امتیاز در لیگ برتر قرار گیرند.

اکنون با توجه به اینکه گفته می‌شود مسابقات لیگ برتر 20 خرداد از سر گرفته می‌شود و پرسپولیس با اختلاف 10 امتیاز در صدر جدول قرارداد، چناچه باشگاه پرسپولیس در خصوص مطالبات برانکو اقدام نکند با کسر 6 امتیاز از سرخ‌پوشان در این فصل آنها کار سخت و دشواری را در راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر و پوکر خود خواهند داشت.

تنها روزنه امید سرخ‌پوشان پایتخت نامه رسمی آنها به فیفا است که علاوه بر درخواست مهلت 1 ماهه برای پرداخت پول برانکو با توجه به تحریم ها و بحران کرونا، این باشگاه خواسته است بخشی از مطالبات برانکو را از محل بدهی‌های که فیفا به پرسپولیس دارد پرداخت نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز