خبرگزاری کار ایران

ستاره‌های سابق پرسپولیس در لباس رقیب (عکس)

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۴۷۳

بهترین بازیکنان پرسپولیس در سال‌های اخیر در مدت زمانی با لباس رقیب به مصاف این تیم رفتند.

به گزارش ایلنا، باشگاه تراکتورسازی تبریز پیش از اینکه در خرداد 1397 به بخش خصوصی واگذار گردد از سال ۱۳۸۸ تا اردیبهشت سال ۱۳۹۷ در مالکیت سپاه عاشورا بود. به همین خاطر بسیاری از بازیکنان شاغل در لیگ برتر برای گذارند خدمت سربازی خود راهی این تیم تبریزی شدند.

فرشاد احمد زاده

فرشاد احمد زاده با نظر یحیی گل محمدی مربی وقت پرسپولیس به عنوان سهمیه زیر 23 سال پرسپولیس در سال 1391 به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد و یک سال بعد در تابستان 1392 با تایید مجید جلالی سرمربی وقت تراکتور سازان برای گذراندن خدمت سربازی راهی این تیم شد. احمدزاده در تابستان 1394 بعد از پایان خدمت سربازی به پرسپولیس بازگشت و تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی تیم برانکو شد. احمد زاده در 56 بازی برای تراکتور به میدان رفت و 6 گل نیز برای این تیم به ثمر رساند.

ستاره‌های سابق پرسپولیس در لباس رقیب (عکس)

سروش رفیعی

رفیعی در تابستان سال ۱۳۹۴ با قراردادی دو ساله  از فولاد خوزستان به تراکتورسازی پیوست تا خدمت سربازی خود را در این تیم بگذارند. سروش رفیعی در 45 بازی در دوسال برای تراکتورسازان به میدان رفت و موفق شد 5 گل برای این تیم به ثمر برساند و در نهایت در تابستان 1395 راهی پرسپولیس شد.

شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده برای گذراندن خدمت سربازی در سال 1394 از سپاهان راهی تراکتور شد و در پایان فصل با انجام 23 بازی برای تراکتور و 2 گل زده به سپاهان بازگشت و در تابستان 1396 شاگرد برانکو ایووانکوویچ در پرسپولیس شد.

سامان نریمان جهان

نریمان جهان در تابستان 1393 برای گذارندن خدمت سربازی از گسترش فولاد تبریز راهی تراکتورسازی شد. نریمان جهان در همان نایب قهرمانی معروف تراکتور در رقابت با سپاهان و نفت تهران حضور داشت و شاگرد تونی اولیویرا در تراکتور بود. نریمان جهان در 36 بازی برای تراکتور به میدان رفت که آمار فوق العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و با لباس تراکتور 12 گل به ثمر رساند. نریمان جهان سال بعد به ماشین سازی پیوست. و بعد از یک سال بازی برای این تیم راهی پرسپولیس شد.

ستاره‌های سابق پرسپولیس در لباس رقیب (عکس)

احمد نوراللهی

احمد نورالهی در سال 1395 بعد نیم فصل برا گذراندن خدمت سربازی از پرسپولیس راهی تراکتور شدو نوراللهی با توجه به حضور پدرش در 8 سال دفاع مقدس کسری خدمت گرفت بعد از یک نیم فصل راهی پرسپولیس شد و در بازی معروف پرسپولیس با الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بعد از 9 ماه برای پرسپولیس به میدان رفت. احمد نوراللهی تنها در 4 بازی برای تراکتور سازی به میدان رفت.

امید عالیشاه

عالیشاه نیز همچون احمد نوراللهی در نیم فصل با حواشی فراوان در سال 1395 با پشنهاد تراکتورسازی موافقت کرد و برای گذراندن خدمت سربازی از پرسپولیس راهی این تیم شد.به دلیل محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات او بازی‌های زیادی برای این تیم به میدان نرفت اما در تمرینات این تیم شرکت داشت که با واکنش یحیی گل محمدی (سرمربی وقت تراکتور ) نیز روبرو شد. باشگاه تراکتورسازی تبریز به دلیل حضور عالیشاه در یک برنامهٔ ورزشی ویژهٔ شهرآورد تهران، او را کنار گذاشت که باعث ایجاد حاشیه‌های رسانه‌ای نیز شد. به همین دلیل عالیشاه تنها در 6 بازی برای تراکتور به میدان رفت که تو موفق شد 2 گل به ثمر برساند و سپس به جمع شاگردان برانکو در پرسپولیس بازگشت.

ستاره‌های سابق پرسپولیس در لباس رقیب (عکس)

 

 

گزارش: محمدرضا قاسمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز