خبرگزاری کار ایران

زمان بندی سازمان لیگ فوتبال؛

لیگ نوزدهم 11 مرداد به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۳۷۴

مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که اعتقاد او این است که لیگ برتر در تاریخ 11 مرداد به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، سهیل مهدی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه مثبت فوتبال برتر اظهار کرد: ما پالس های خوب و مثبتی از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا داشتیم و آن ها خیلی زحمت کشیدند. دو روز قبل هم پیش آنها بودیم و یک سری مسائل تخصصی برای اجرای مسابقات داشتیم. تعداد افراد درگیر در فوتبال باید به حداقل برسد و بازی ها بدون تماشاگر خواهد بود. در فضای تمرین و آماده سازی تیم ها تدابیری داریم که تیم ها با کادر پزشکی خوب خود مساعدت داشته باشند تا ریز جزئیات را به ستاد ملی مبارزه با کرونا و ایفمارک بدهیم و آغاز مسابقات انجام شود و این روال خوب پیش برود. اگر اجازه شروع تمرینات را بدهند، تدابیر لازم را داشتیم.

وی افزود: منتظر هستیم تا تاریخ دقیق را بگویند ولی تا امروز تاریخ مشخصی را اعلام نکردند. بنده امیدوار هستم از اوایل خردادماه تمرینات شروع شود. ما گفتیم حتی یک روز هم برای ما اهمیت دارد. حداقل سه هفته و حدود چهار هفته زمان برای برگزاری تمرینات در نظر گرفته می‌شود.

او در مورد تاریخ لیگ قهرمانان آسیا نیز عنوان کرد: ما یک تاریخی را از طرف ای اف سی(یازدهم مردادماه) که اگر تاریخ نهایی در نظر بگیریم، باید خودمان را تا این تاریخ برسانیم و برنامه را ببندیم. هر چقدر آن تاریخ عقب بیفتد، می توانیم فرصت بهتری به تیم ها بدهیم. فعلا زمان بندی ما برای اتمام لیگ در 11 مرداد است. ما نمی خواهیم بازی ها به بعد از این تاریخ منتقل شود تا تیم های ملی و باشگاه های لیگ قهرمانان آسیا به مشکل نخورند.

مهدی درباره زمان شروع لیگ اظهار داشت: هر وقت تاریخ از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شود، ما زمان بندی را مشخص می‌کنیم تا تمرینات و بازی ها را برگزار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز