خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مسابقات فوتبال، نشاط به جامعه بازمی‌گردد

امیرآبادی: بدهی‌های استقلال هر چه زودتر باید پرداخت شود/ امیدوارم لیگ هر چه زودتر شروع شود/

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۱۱۴

کاپیتان سابق استقلال معتقد است شروع رقابت‌های لیگ می‌تواند اتفاق خوبی قلمداد شود.

به گزارش ایلنا،مهدی امیرآبادی کاپیتان سابق استقلال معتقد است شروع رقابت‌های لیگ می‌تواند اتفاق خوبی قلمداد شود زیرا باعث می‌شود شادی و نشاط به جامعه بازگردد. وی همچنین می‌گوید حضور پیشکسوتان در باشگاه باعث دلگرمی مدیرعامل می‌شود.

این روزها استقلال به صورت آنلاین تمرین می‌کند در این باره صحبت کنید؟

این روش تمرینی فقط مختص استقلال نیست و خیلی از تیم‌های دیگر در سطح ایران و دنیا با این روش تمرین می‌کنند. فقط امیدوارم هرچه زودتر تکلیف مسابقات لیگ روشن شود.

ظاهرا قرار است بازیها از اواخر خرداد از سر گرفته شود؟

این موضوع را من هم شنیده‌ام و امیدوارم صحت داشته باشد زیرا با برگزاری مسابقات فوتبال، نشاط به جامعه بازمی‌گردد. فکر می‌کنم برگزاری مسابقات لیگ باعث می‌شود مردم کمی ویروس کرونا را فراموش کنند.

فکر می‌کنید چه مدت زمانی نیاز است تا تیم‌ها به شرایط ایده‌آل برسند؟

حداقل باید تیم‌ها یک ماه تمرین کنند تا به شرایط ایده‌آل برسند یک تیم برای رسیدن به وضعیت آمادگی خوب باید یک ماه تمریناتش را ادامه دهد تا به شرایط مطلوب برسد البته این تعطیلی برای تیم‌هایی که بازیکنان مصدوم داشتند به نوعی خوب بود.

این روزها بحث این است که بدون تمام شدن بازی‌ها قهرمان را اعلام کنند؟

این کار شدنی نیست زیرا نمی‌توان وسط فصل یک تیم را قهرمان معرفی کرد آن هم در صورتی که هنوز 10 هفته از بازی‌ها باقی مانده و با بهتر شدن شرایط می‌توان بازی‌ها را ادامه داد پس بهتر است این کار را انجام ندهیم و منتظر گذشت زمان باشیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

پس از مدت‌ها مدیرعامل جدید استقلال هم انتخاب شد در این باره چه نظری دارید؟

من شناخت آنچنانی از ایشان ندارم ولی فقط امیدوارم هر کسی که بر روی این صندلی می‌نشیند هواداران برایش از هر چیز دیگری مهم‌تر باشد آنها در این مدت خیلی ناراحتی و سختی کشیدند و دوست دارند تیم‌شان بعد از مدت‌ها یک عنوان خوبی را کسب کند امیدوارم که بدهی‌های انباشته استقلال هر چه زودتر پرداخت شود تا این تیم به یک ثبات برسد.

شما برای دیدار با سعادتمند به باشگاه نمی‌روید؟

هنوز که این اتفاق نیفتاده است. البته ایشان مرا دعوت کرده است اما فکر می‌کنم در روزهای اخیر سرشان خیلی شلوغ است و بهتر است به کارهای باشگاه بپردازند. حضور پیشکسوتان در باشگاه اتفاق خوبی است و حمایت آنها می‌تواند پشتیبان یک مدیرعامل و باشگاه باشد. شاید در آینده‌ای نزدیک من هم به دیدار ایشان رفتم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز