خبرگزاری کار ایران

نشست آنلاین کمیسیون مالی FIVB با حضور داورزنی/ تصویب سه مصوبه

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۹۸۷

نشست کمیسیون مالی فدراسیون جهانی والیبال که به صورت آنلاین و با حضور رئیس فدراسیون والیبال ایران و عضو کمیته مالی FIVB برگزار شد، سه مصوبه داشت.

به گزارش ایلنا،نشست کمیسیون مالی فدراسیون جهانی والیبال به ریاست آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد.

در این نشست گزارش تجاری سال ۲۰۱۹، گزارش بازرس کمیسیون مالی FIVB و طرح فدراسیون جهانی برای سرمایه گذاری در دیجیتال بررسی شد و مورد تصویب اعضای کمیسیون مالی قرار گرفت. 

همچنین صورت وضعیت مالی سال ۲۰۱۹،  بودجه اختصاصی مسابقات مختلف، گردش مالی فدراسیون جهانی و وضعیت درآمدی و هزینه‌ای و تاثیر ویروس کرونا بر فعالیت‌های مالی فدراسیون جهانی در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس فدراسیون والیبال ایران با ابراز رضایت از مباحث مطرح شده و مصوبات این نشست، گفت: سرمایه گذاری بیشتر فدراسیون جهانی والیبال بر روی محور دیجیتال از نکات مهم این نشست بود که تصویب شد.

داورزنی تصریح کرد: فابیو آزودو مدیرکل فدراسیون جهانی از دیگر شرکت‌کنندگان در این نشست بود.

محمدرضا داوزنی از ایران، آکیلیاس ماوروماتیس از یونان، مارکو تولیو تکشیرا از برزیل، اوزکان موتلوگیل از ترکیه، تیمبا از کامرون، آلبرتو آرئولا سانچز از مکزیک، بشری حجیج از مراکش، عیسی حمزه از کویت (دبیر کمیته) و گومل از نیجریه به عنوان رئیس اعضای کمیسیون مالی فدراسیون جهانی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز