خبرگزاری کار ایران

جنجال جدید در فدراسیون؛ احضار منتقدان توسط کمیته اخلاق

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۷۴۵

ماجرای اصلاح اساسنامه و تصویب آن در مجمع در حال تبدیل شدن به یک بحران در فوتبال ایران است.

به گزارش ایلنا، داستان‌های مربط به اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال اخیرا با چالش و حاشیه‌های بسیار زیادی همراه شده است. تعداد قابل توجهی از اعضای مجمع نسبت به سیاست‌های اجرایی فدراسیون برای انجام این کار انتقادهایی جدی در مصاحبه با رسانه‌ها انجام داده‌‌اند. آنها تاکید دارند پیش نویس اساسنامه قبل از ارسال به فیفا حتما باید به تایید مجمع عمومی برسد و اگر مدیران فوتبال کشور همکاری لازم برای این کار را نداشته باشند با نامه‌نگاری با فیفا این تخلف را گزارش خواهند کرد.

البته مدیران فدراسیون هم بر این عقیده هستند تمام امور را طبق نقشه راه تعیین شده که به تایید فیفا رسیده انجام داده‌اند و به زودی این پیش نویس را به فیفا می‌فرستند و پس از تایید در اختیار اعضای مجمع برای بررسی و تصویب در مجمع عمومی قرار خواهند داد. البته تعداد قابل توجهی از اعضای مجمع عمومی هم در این راه همراه مدیران فدراسیون هستند و عملکرد آنها را تایید می‌‌کنند. به این ترتیب در شرایط کنونی شاهد یک دودستگی بزرگ در ساختار مجمع هستیم.

با این حال اتفاق عجیبی که جزئیات آن باید بررسی شود، به شایعه تماس تلفنی با اعضای مجمع و احضار آنها به کمیته اخلاق ارتباط دارد. حقیقت داشتن این خبر قطعاً می‌تواند با یک بحران بزرگ در فوتبال ایران همراه باشد.

داستان از این قرار است که شنیده می‌شود در روزهای اخیر تماسی با چند نفر از اعضای مجمع که مصاحبه‌هایی در نقد روند کاری فدراسیون در پروسه اصلاح اساسنامه گرفته شده و از آنها دعوت شده که برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته اخلاق حاضر شوند. این اعضای مجمع عمومی هم البته با دادن جواب منفی به این درخواست تاکید کرده‌اند اگر تخلفی کرده‌ و اشتباهی از آنها سر زده‌ است باید به صورت مکتوب برای آنها احضاریه ارسال کنند و دلیل دعوتشان به کمیته اخلاق هم به صورت رسمی در این احضار به اعلام شود.

تعدادی از این اعضای مجمع خبر تماس تلفنی برای ادای توضیحات پیرامون اعتراض‌های خود را تایید و تاکید کردند تحت هیچ شرایطی امکان ندارد جلسه‌ای در این رابطه با دعوت شفاهی داشته باشند.

مدیران فدراسیون فوتبال هم در این شرایط حساس خیلی بعید به نظر می‌رسد که این اخبار و ماجرای احضار چند عضو مجمع برای مصاحبه‌های انتقادی در راستای اصلاح اساسنامه را به خاطر خطراتی که به دنبال دارد تایید کنند. به همین ترتیب همه آرزو می‌کنند این اختلافات به پایان برسد و تمام ارکان فوتبال با اتحاد در مسیر اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات آزاد برای فدراسیون فوتبال قدم بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز