خبرگزاری کار ایران

نیوکاسل - گرت بیل: یک انتقال هیجان انگیز

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۲۶

باشگاه نیوکاسل آخرین باشگاه از لیگ برتر انگلیس است که برای خرید گرت بیل اقدام کرده است.

به گزارش ایلنا، صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی در حال حاضر جدی‌ترین خریدار سهام باشگاه نیوکاسل انگلیس است و آنها در انتظار نظر نهایی لیگ برتر انگلیس هستند تا مشخص شود این معامله نهایی می‌شود یا خیر. اگر معامله 400 میلیون یورویی انجام شود در آن زمان باشگاه نیوکاسل به ثروتمندترین باشگاه انگلیس تبدیل می‌شود.

محمد بن سلمان، پشتیبان اصلی پیشنهاد خریداری سهام نیوکاسل، ثروت خود را هشت میلیارد یورو تخمین زده است، در حالی که صندوق سرمایه گذاری عمومی به تنهایی 300 میلیارد یورو دیگر ارزش دارد.  نشریه مارکا مدعی است مالکان احتمالی باشگاه نیوکاسل گرت بیل، مهاجم تیم رئال مادرید را به عنوان یکی از اهداف جذاب نقل و انتقالاتی خود در نظر گرفته‌اند. آنها همینطور مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی آینده در برنامه دارند و این سرمربی آرژانتینی موافق خرید بیل خواهد بود.

زمانیکه بیل در سال 2013 از تیم تاتنهام به رئال مادرید منتقل شد بندی در قراردادش منعقد شد که اگر هر باشگاه انگلیسی پس از آن خواهان همکاری با او بود، باشگاه تاتنهام هم باید نظر بدهد. در صورت پیشنهاد یک باشگاه انگلیسی دیگر، تاتنهام 72 ساعت فرصت داشت تا به این پیشنهاد پاسخ دهد. با این حال، این بند در تاریخ 30 ژوئن 2019 منقضی شده است. بنابراین، اگر نیوکاسل امسال پیشنهاد خرید بیل را ارسال کند، تاتنهام نمی‌تواند مانع از انجام آن شود.

متقاعد کردن این بازیکن برای ترک مادرید و پیوستن به نیوکاسل یکی از موانع واضح در انتقال است. علیرغم اینکه طی سه سال گذشته بیل به صورت منظم در ترکیب اصلی حضور نداشته، اما  ملی پوش ولزی کاملاً در پایتخت اسپانیا خوشحال است و می‌خواهد قراردادش را که تا ژوئن 2022 اعتبار انجام بدهد، سپری کند. 

بیل همیشه ایده ترک رئال مادرید را رد کرده بود تا اینکه در تابستان گذشته پیشنهاد دستمزد سالانه 25 میلیون یورو از یک باشگاه در سوپر لیگ چین را دریافت کرد. او پس از بررسی کمی از این پیشنهاد، در نهایت در رئال ماندنی شد. اغلب پیشنهادهایی که به دست این بازیکن می‌رسد کمتر از رقمی است که در رئال مادرید دریافت می‌کند اما با وجود مالکان متمول در نیوکاسل آنها هیچ مشکلی نخواهند داشت تا دستمزد سالانه 17 میلیون یورو که اکنون او در رئال می‌گیرد را به راحتی بپردازند. 

داشتن یک مربی معتبر و نام آشنا مانند مائوریسیو پوچتینو در این رقابت‌ها به این معنی است که نیوکاسل قادر به جذب بازیکنان بزرگ خواهد بود. از این گذشته، این سرمربی آرژانتینی در دوران حضورش به عنوان سرمربی تاتنهام سعی کرده بود تا مجددا بیل را به این باشگاه منتقل کند. بعید به نظر می‌رسد باشگاه رئال مادرید با فروش این بازیکن مخالفت داشته باشد چرا که انتقال او به تیم دیگری هزینه مناسبی برای سروسامان دادن وضعیت مالی پس از شیوع ویروس کرونا خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز