خبرگزاری کار ایران

ایزد پناه: هیچ باشگاهی در جذب بازیکن به پای شاهین نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۲۶۹

سرپرست تیم شاهین بوشهر گفت : در نیم فصل 6 بازیکن جذب کرده ایم که هیچ باشگاهی این کار را انجام نداد البته این تغییرات نتایج خوبی برای باشگاه به همراه داشت ، بنابراین این تیم هیچ ترسی از ادامه لیگ فوتبال ندارد.

به گزارش ایلنا، برنامه " ورزش بدون ویرایش " با موضوع آغاز یا تعطیلی لیگ برتر فوتبال در ارتباط تلفنی با خداکرم ایزدپناه ، سرپرست تیم شاهین بوشهر روانه آنتن رادیو گفت و گو شد.

خداکرم ایزدپناه در پاسخ به انتقادی مبنی بر وجود تناقض در نامه ارسالی اش درباره تعطیلی لیگ گفت: اینکه من گفته ام لیگ فوتبال تعطیل گردد اما درصورت سقوط تیم شاهین باید بازگشایی شود ، ادعای کذب می باشد و به هیچ عنوان بحث سقوط تیم در نامه من مطرح نشده است.

وی افزود: در نیم فصل دوم پس از پرسپولیس دومین تیم از لحاظ کسب امتیاز بودیم و ابایی از ادامه لیگ نداریم اما سلامت مردم در درجه نخست اهمیت قرار دارد چرا که در هر بازی فوتبال نزدیک به 200 نفر درگیر هستند.

سرپرست تیم شاهین بوشهر در ادامه مصاحبه تلفنی با رادیو گفت و گو اظهار کرد: در نیم فصل 6 بازیکن جذب کرده ایم که هیچ باشگاهی این کار را انجام نداد البته این تغییرات نتایج خوبی برای باشگاه به همراه داشت. بنابراین هیچ مشکلی بابت ادامه لیگ وجود ندارد.

ایزد پناه با اشاره به وضعیت تیم برق شیراز گفت: این تیم در نیم فصل اول سالی که لیگ برتر برگزار شد قهرمان و صدر جدول بود اما در نیم فصل دوم سقوط کرد . بنابراین در شرایطی که تیم ها امتیازهای نزدیک به هم دارند و 9 هفته تا لیگ باقی مانده ، صحبت از قهرمانی سقوط یک تیم منطقی نیست.

وی از سیر صعودی شیوع ویروس کرونا در کشور و استان بوشهر ابزار نگرانی کرد و گفت :برای برگزاری مسابقات در شرایط فعلی کاملا تابع سازمان لیگ و مسئولین ستاد مبارزه با کرونا هستیم اما در صورت تعویق بازگشایی فعالیت های فوتبال ، باید یک لیگ 18 تیمی داشته باشیم.

سرپرست تیم شاهین بوشهر در پاسخ به پرسشی درباره تعداد بازیکنان خارجی تیم توضیح داد: دو بازیکن گرجستانی داریم ، همچنین مربیان تیم اهل کشور کرواسی هستند که همه آنها حتی در شهر خود قرنطینه هستند و اجازه تردد به شهرهای دیگر کشورشان را ندارند.

ایزد پناه در پایان برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت و گو تاکید کرد: هیچ منطقی نمی پذیرد در فاصله 9 هفته ای تا لیگ برتر یک تیم از جدول اوت و به دسته دوم منتقل شود چراکه تیم های بالاتر از ما در جدول چند امتیاز با ما اختلاف دارند.

لازم به ذکر است گفت و گوها در خصوص بازگشایی لیگ برتر فوتبال کشور در شرایطی صورت می گیرد که مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان عنوان کرده است که بر اساس استعلام از وزیر بهداشت ، امکان تمرینات تا نیمه‌ اردیبهشت‌ ماه وجود ندارد، بنابراین حداقل تا پایان‌ اردیبهشت ماه نمی توان رقابت ورزشی برگزار کرد . در ضمن سلطانی فر میزان تمرین مورد نیاز تیم ها برای آمادگی مسابقات را تنها 15 روز دانسته است و بر تعطیلی لیگ تا پایان اردیبهشت تاکید کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز