خبرگزاری کار ایران

رائول: بازیکن رئال بودن یعنی 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته!

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۰۵۳

رائول گونزالس، سرمربی تیم جوانان رئال مادرید امیدوار است شرایط برگزاری تمرینات عادی در اسپانیا مجددا شکل بگیرد.

به گزارش ایلنا، با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا در کشور اسپانیا، باشگاه رئال مادرید تمرینات تیم جوانان این باشگاه را از کمپ لوئیز دو کارلوس را به تمرینات مجازی منتقل کرد. رائول گونزالس مربی تیم جوانان رئال درباره روزهای بدون فوتبال و برنامه‌های خیرخواهانه این باشگاه صحبت می‌کند:

محبت بین المللی: "این یک غرور است. شما هرگز محبت آنها(طرفداران) را در سرتاسر جهان نسبت به ما تصور نمی‌کنید. در والدبباس یا برنابئو شما در حباب کوچک خود قرار دارید که در واقع بسیار هم بزرگ است، اما وقتی که ما توانسته‌ایم به صورت تمرینات پیش فصل به آسیا یا ایالات متحده سفر کنیم شما مردم را می‌بینید که چه اندازه به این پیراهن علاقه دارند و به ما نزدیک هستند. حضور در این باشگاه، از زیباترین چیزهایی است که می‌تواند برای شما اتفاق می‌افتد."

مسئولیت پذیری: "من همیشه به بازیکنانم می‌گویم که بازیکن مادرید بودن یعنی 24 ساعت شبانه روز و 7 روز در هفته."

قرنطینه: "به مانند همه مردم این یک احساس عجیب و متفاوت است، اما تنها راهی که ما می‌توانیم کمک کنیم با ماندن در خانه ممکن است. من زمان بیشتری را با خانواده گذرانده‌ام، با فرزندان و مراقبت از اینکه بزرگان ما در خانه هستند. ما همچنین با دوستان و همکاران متحمل خسارات زیادی شده‌ایم که بسیار خوشایند نبوده است. همه ما، به نوعی، رنج کشیده‌ایم و باید جنگ را ادامه دهیم و همینطور هوشیار باشیم. امیدوارم در فاصله کوتاهی به روند تمرینات عادی برگردیم."

ورزش در خانه: "در داخل خانه، خوشبختانه من وقت تعیین شده و دوچرخه دارم. من همه چیز را کمی انجام داده‌ام، سعی دارم تا سطح آمادگی جسمانی‌ام را حفظ کنم زیرا شما برای مدت طولانی‌تری در خانه هستید. بیشتر وقتم را با بچه‌ها سپری می‌کنم و زمانی که درس دارند به آنها کمک می‌کنم. به نظر می‌رسد کم کم ما نور را می‌بینیم و به زودی خواهیم توانست کارهایی مانند گذشته را انجام دهیم اما به روشی کمی متفاوت."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز