خبرگزاری کار ایران

راموس: می‌خواهم لالیگا تمام شود و چمپیونزلیگ هم برگردد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۰۳۹

کاپیتان رئال مادرید می‌گوید منتظر است تا رقابت‌‎های لالیگا دوباره برگزار شود.

سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید در گفتگو با برنامه ال پارتیدازو درباره روزهای دور از فوتبال و حضور در قرنطینه خانگی گفت: ما خوش شانس هستیم و نباید گله کنیم. نمی‌دانم تا کی باید اینگونه زندگی کنیم اما تلاش می‌‌کنم از چیزهای دیگر لذت ببریم.

او ادامه داد: می‌دانیم پروتکل‌ها چیست و باید در دسته‌های کوچکتر زیر نظر زیدان تمرین کنیم. شرایط سختی است و این چیزها برای حفظ سلامتی ضروری است. باید برای بازگشت تلاش کنیم. خیلی هیجان زده هستم و می‌خواهم رقابت کنم. می‌خواهم لیگ تمام شود و چمپیونزلیگ هم برگزار شود. مهم این است که ویروس برنگردد و فوتبال در درجه بعدی است با این حال دوست دارم دوباره در برنابئو باشم.

راموس افزود: برنابئو یا والدبباس؟ من به جایی که امن‌تر است رای می‌دهم. ساخت و ساز هم با سرعت بیشتری انجام می‌شود اما از نظر شخصی بازی در برنابئو را ترجیح می‌دهم. با این حال باید به تصمیمات احترام گذاشت. چیزهایی که هرگز تجربه نکردیم. تلاش می‌کنیم عادی بازی کنیم و از اینکه فوتبال یک حواس پرتی باشد، بهره ببریم. چیزهایی که هرگز تجربه نکردیم باید به حالت نرمال برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز