خبرگزاری کار ایران

سالروز هتریک سپاهان در قهرمانی؛ شب رویایی برای کرانچار و شاگردانش

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۹۵۰

سپاهان در 22 اردیبهشت سال 91 به سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، 8 سال قبل در چنین روزی سپاهان موفق شد با هدایت زلاتکو کرانچار قهرمانی لیگ یازدهم را جشن بگیرد و در آن مقطع برای اولین بار یک تیم موفق شد به 3 دوره قهرمانی متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند.

سپاهانی‌ها در لیگ‌های نهم و دهم با هدایت قلعه‌نویی به عنوان قهرمانی رسیده بودند و در لیگ یازدهم زیر نظر کرانچار به این موفقیت دست یافتند.

در 22 اردیبهشت 91 و در شب پایانی لیگ برتر سپاهان با وجود توقف برابر مس سرچشمه قهرمان شد، تراکتورسازی به نایب قهرمانی رسید و دست استقلال از جام کوتاه ماند.

تراکتورسازی نیز با نتیجه دو بر صفر ملوان بندر انزلی را شکست داد و به لطف یک گل زده بیشتر نسبت به استقلال نایب قهرمان شد و جام نایب قهرمانی که قرار است امسال اهدا شود، را گرفت.

تیم استقلال هم که در جام حذفی قهرمانی شده بود دستش از جام قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر کوتاه ماند و به سومی اکتفا کرد تا در نبرد قلعه‌نویی و مظلومی برای نایب قهرمانی را قلعه‌نویی برنده شود. استقلال که تا دقیقه 92 بازی با دو گل از نفت تهران پیش بود، در دقیقه 93 توسط برهانی به گل سوم خود هم دست یافت اما این گل هم نتوانست تغییری در جایگاه استقلال ایجاد کند.

رکورد هت تریک در قهرمانی به تنهایی در اختیار سپاهان بود و پرسپولیس فصل قبل و در لیگ هجدهم توانست با سه قهرمانی پیاپی در این عنوان با سپاهان برابری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز