خبرگزاری کار ایران

فوتبال همچنان در انتظار شروع دوباره؛

منتظر باز شدن تمرینات و مسابقات لیگ در جلسه امروز نباشید

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۸۸۱

در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا در ورزش خروجی خاصی که منجر به باز شدن تمرینات و شروع مسابقات شود وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فوتبال ایران که این روزها بحث زمان شروع دوباره‌اش حسابی داغ است همچنان منتظر تصمیم مسئولان ذیربط برای اعلام تاریخی است که منجر به بازگشایی ورزشگاه‌ها و مجوز تمرینات گروهی برای تیم‌ها شود.

در همین راستا امروز جلسه‌ای در فدراسیون پزشکی ورزشی و اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش شکل می‌گیرد تا با بررسی دقیق شرایط کنونی و در صورت امکان تاریخ شروع تمرینات تیم‌ها و به دنبال آن زمان شروع دوباره مسابقات لیگ برتر اعلام شود ولی با توجه به برخی موارد جلسه امروز خروجی خاصی که منجر به این اتفاق شود نخواهد داشت.

طبق ضوابطی که وجود دارد خروجی نشست امروز اگر با تعیین تاریخ خاصی برای شروع تمرینات همراه باشد باید به ستاد ملی مقابله با کرونا رفته و آنجا هم بررسی شود تا پس از تایید نهایی شکل اجرایی به خود بگیرد. ضمن اینکه پیش از این اعلام شده بود روزهای پایانی اردیبهشت ماه یا ابتدای خرداد تاریخ شروع تمرینات تیم‌ها در نظر گرفته شده که با توجه به بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در برخی از شهرهای درگیر فوتبال مثل اهواز که از وضعیت سفید خارج شدند به نظر می‌رسد بازهم شاهد تغییر و تاخیر در این زمان اعلام شده باشیم و شرایط برای تاخیر یک هفته‌ای یعنی 6-7 خردادماه بررسی خواهد شد و این به احتمال زیاد زودترین زمان ممکن برای بازگشایی تمرینات است.

باید دید در شرایط کنونی مسئولان امر در نهایت موفق به برگزاری مسابقات در ماه خرداد می‌شوند یا همچنان باید در انتظار تعیین تکلیف 9 هفته باقی مانده از لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز