خبرگزاری کار ایران

تنفر باورنکردنی از پسرک مشکوک به کرونا

روایت هولناک: فوتبالیست ترک‌تبار پسرش را خفه کرد!

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۶۸۱

فاش شد که کاسم توکتاش 5 ساله، توسط پدرش یک فوتبالیست اهل ترکیه به قتل رسیده است.

ه گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری صباح ترکیه، جوهر توکتاش، فوتبالیست 33 ساله اهل ترکیه اعتراف کرد 11 روز پیش فرزندش را خفه کرده است! او که به دادگاه منتقل می‌شد به خبرنگاران گفت:"من به مدت 15 دقیقه بالش را روی سر پسرم فشار داده‌ام. پسرم در حال لرزیدن بود. به هر حال من بالش را تا زمانی نگه داشتم که درگذشت."

توکتاش که در Hacettepe Spor بازی می‌کرد و در فصل 2008 - 2009 در سوپر لیگ ترکیه شرکت کرده بود و اکنون در تیم Yıldırımspor، یکی از تیم‌های آماتور در فوتبال محلی بازی می‌کرد، پسرش، کاسم را در تاریخ 23 آوریل به دلیل سرفه و تب شدید به بیمارستان برده بود.

پس از معاینه، کاسم با ظن ابتلا به کروناویروس در بیمارستان بستری شد. در همان روز، جوهر، که به عنوان یک همراه باقی مانده بود، از اتاق خارج شد و به پرستاران گفت که مطمئناست حال پسرش بدتر می‌شود.

این پسربچه که توسط پزشکان معاینه شده بود، به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد. با این حال، پس از حدود 1.5 ساعت، کاسیم کوچک نتوانست نجات یابد. در ماه نوامبر که در گزارش مرگ نوشته شده بود این پسربچه به علت تنگی نفس جان خود را از دست داده است، یک روز بعد در قبرستان همیتلر به خاک سپرده شد.

11 روز پس از این حادثه، در تاریخ 4 ماه مه، جوهر توکتاش که به مرکز پلیس کارسی رفته بود، اعتراف کرد که پسرش را به قتل رسانده است. او اعتراف کرده که پسرش را دوست نداشته، دچار حمله عصبی شده و در بیمارستان او را به قتل رسانده است. او به پلیس گفته است:"من پسرم را به دلیل شیوع کرونا به بیمارستان نبردم. پزشک اما او را به دلیل اینکه شاید به کرونا مبتلا شده بستری کرد و من هم به عنوان همراه در کنارش بودم. من بعد از دو ساعت ماندن در کنار او دچار حمله عصبی شدم.

او البته با خونسردی از لحظ به قتل رساندن پسرش صحبت می‌کند. توکتاش گفت: "من بالش را روی پسرم که روی پشتش درازکشیده بود، فشار دادم. بالش را حدود 15 دقیقه بلند نکردم. در همین حال پسرم در حال بال زدن بود. با این حال من به کارم ادامه دادم. بعد از آن من شروع به فریاد زدن کردم ،" دکتر، دکتر ". سپس پزشک و پرستاران به اتاق آمدند. آنها آمدند و پسرم را معاینه کردم، آنها او را به بخش مراقبت‌های ویژه بردند. بعد از اینکه پسرم به مدت 1.5 ساعت در بخش مراقبت های ویژه ماند، من خبر مرگ را دریافت کردم. من بعد از دریافت خبر درگذشت کاسم، به همسرم، مادرم و نه پدرم چیزی نگفتم. همسرم و پدرم نمی‌دانستند که من پسرم را کشتم. 

او  اظهار داشت که به طور ناگهانی هنگام نشستن در خانه احساس پشیمانی کرد و به همین دلیل به پلیس مراجعه کرد و گناه خود را اعتراف کرد. جوهر ادامه داد: "در حالی که عصر چهارم ماه مه در خانه با همسرم نشسته بودم، به این فکر کردم که چه اتفاقی می‌افتد و من آشفته شدم. من همسرم را رها کردم و گفتم:" کارهایی دارم که باید به آن رسیدگی کنم. من پسرم را پس از به دنیا آمدن هرگز دوست نداشتم. من به او(همسرم) می‌گویم حقیقت چیست. 

جوهر توکتاش، که دیروز پس از عملیات پلیس به دادسرا منتقل شد، به اتهام "قتل یک خویشاوند نزدیک" به دادسرا ارجاع شده است. توکتاش دستگیر و به زندان فرستاده شد. دادگاه همچنین دستور کالبدشکافی را بر روی بدن کاسم توکتاش داده است. پس از تصمیم دادسرای، با نظارت دادستان عمومی نبش قبر اجرا شد. جسد این کودم برای کالبد شکافی به موسسه پزشکی قانونی بورسا فرستاده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز