خبرگزاری کار ایران

عرب: روند دقیق فدراسیون در مسیر اصلاح اساسنامه اتفاق مبارکی است / روسای هیات‌ها تحت نظر مجامع شان فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۱۹۸

رییس هیات فوتبال کیش گفت: روند طی شده در یک ماه اخیر و تلاش‌های فدراسیون در مسیر اصلح اساسنامه از نظر من اتفاق مبارکی است.

امیر عرب، رییس هیات فوتبال کیش در گفت و گو با ایلنا درباره تصویب نقشه راه مدنظر فدراسیون در بحث اصلاح اساسنامه و قوانین انتخاباتی و مجامع پیش رو عنوان کرد: از دید من فدراسیون به خوبی و با دقت و سرعت بالا مباحث مربوط به اصلاح اساسنامه را انجام داد. اینکه پس از جلسه اخیر هیات رییسه بلافاصله مباحث مربوط از طریق فدراسیون به فیفا منتقل شد اتفاق بسیار مهمی است و مهم تر اینکه فیفا هم به سرعت نقشه راه فدراسیون را تایید کرد.

وی ادامه داد: روند دقیق طی شده در یک ماه اخیر و تلاش های فدراسیون در مسیر اصلاح اساسنامه از نظر من اتفاق مبارکی است. امیدوارم این روند در نهایت منجر به بهره برداری مناسب از فرصت‌ها شود.

عرب همچنین درباره فرآیند فعالیت‌های هیات‌های فوتبال استان‌ها گفت: فعالیت‌های مربوط به هیات‌ها مطابق اساسنامه می‌باشد. طبیعی است که مجامع استانی وظیفه اصلی را در راه بررسی عملکرد هیات ها و روسای هیات‌ها برعهده دارند. بنابراین اینکه شنیده می‌شود فردی یا افرادی خارج از این چارچوب و یا برای مثال در هیات‌های دیگر در این باره مباحثی را مطرح می‌کنند خلاف قانون است. هیات‌های فوتبال ذیل فعالیت مجامع شان فعالند و این موضوع هویت و استقلال آنها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز