خبرگزاری کار ایران

طاهری: گرشاسبی ارزش شکایت کردن ندارد/ برانکو واقعیت‌ها را در مورد او گفت من دیگر چه بگویم؟

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۸۲۲

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد جدال لفظی با مدیر دیگر این باشگاه روی آنتن زنده توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در دوران تعطیلی مسابقات فوتبال شاهد بازشدن دوباره پرونده‌های مربوط به سال‌های قبل هستیم و در این میان هر روز یک جدال لفظی میان چهره‌های فعال در این رشته ورزشی در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل سابق پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی صحبت‌هایی در مورد جدایی برانکو مطرح کرد و لابه‌لای آنها حرف‌هایی علیه طاهری بر زبان آورد که باعث شد وی روی خط بیاید و طرفین به جدال لفظی بپردازند.

طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جرو بحثی که میان او و گرشاسبی شکل گرفته اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا در حالیکه از این موضوع مدت‌ها گذشته و همه هم می‌دانند ماجرا چه بوده بازهم صحبتش مطرح می‌شود و کسانی که خودشان مقصر هستند در قامت مدعی ظاهر می‌شوند. خود برانکو و صحبت‌هایش در مورد جدایی از پرسپولیس در این مورد فصل الخطاب است و دیگر جایی برای توضیح باقی نمی‌ماند. برانکو خودش اعلام کرد که در دوران چه کسی از پرسپولیس رفت و مقصر جدایی‌اش چه کسی بود حالا من چه توضیح دیگری در این مورد بدهم؟

وی در مورد اینکه آیا از گرشاسبی شکایت می‌کند یا نه هم گفت: نه چنین کاری نمی‌کنم چون اصلاً این آدم ارزش شکایت کردن ندارد و همینکه مردم همه چیز را می‌دانند خودش کفایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز