خبرگزاری کار ایران

سعادتمند به آنجا نمی‌رسد که بخواهد برای هواداران خیریه بزند.

عمران زاده:در فرودگاه فاصله یک و نیم متر را رعایت کنند نفر آخر در صف در میدان آزادی است

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۰۷۷

مربی تیم نساجی در خصوص اخرین شرایط فوتبال ایران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،حنیف عمران زاده مربی تیم نساجی معتقد است با این شرایط لیگ را باید تعطیل کرد زیرا سلامتی افراد از هر چیز دیگری مهم‌تر است. عمران‌زاده همچنین به بازیکنان استقلال حق داد که پیگیر مطالباتشان بعد از چند ماه از باشگاه باشند.

شرایط تیم نساجی چطور ارزیابی می‌کنید؟

شاید برای همه تیم‌ها یکسان است باید اعتراف کنم شرایط اصلا خوب نیست بازیکنان را فقط در اینترنت چک می‌کنیم اما باید قبول کنیم هیچ تمرینی تمرین گروهی نمی‌شود.

فکر می‌کنید تکلیف لیگ چه زمانی مشخص شود؟

یا لیگ را تعطیل کنند و یا آن را ادامه دهند تیم‌های خصوصی در حال ضرر کردن هستند برای تیم‌های دولتی مهم نیست ما فوتبالی‌ها منتظر تصمیم آقایان هستیم جالب است که یک تصمیم قاطع در این باره نمی‌توانند بگیرند. دو حالت دارد یا می‌شود لیگ را برگزار کرد یا نمی‌شود آپلو که نمی‌خواهند هوا کنند.

اما ظاهرا قرار است مسابقات لیگ پیگیری شود؟

خنده‌دار است که  بخواهند مسابقات را برگزار کنند کرونا مگر دیگر در ایران وجود ندارد تا آنجایی هم که من شنیدم دارد بیشتر هم می‌شود اگر فوتبالیستی خدای ناکرده آن را بگیرد ریه‌اش را از دست می‌دهد و فوتبالش تمام می‌شود. آن وقت چه کسی پاسخگو است برگزاری به قیمت جان آدم‌ها چه سودی دارد. فکر می‌کنم ایرانی‌ها باید یورگن کلوب را الگوی خود قرار دهند.

ظاهراخیلی نگران هستید؟

به نظر شما نباید نگران باشم ما تعطیل کنیم آیا کسی در فوتبال ضرر می‌کند نه حق پخش تلویزیونی داریم و نه تبلیغات محیطی . بازی‌ها هم که تعطیل شود تیم‌ها احستراحت می‌کنند و کسی هم دچار بیماری نمی‌شود.

اما پرسپولیسی‌ها مخالف تعطیلی لیگ هستند به نظر شما قهرمانی این قدر مهم است که سلامتی افراد به خطر بیفتد؟

مگر یک تیم دیگر چند امتیاز جلو بود باز هم آنها چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کردند از شما یک سئوالی دارم فرض را بر این بگیریم که بازی‌ها برگزار شوند در فرودگاه چه کسی یک و نیم متر را رعایت می‌کند اگر بخواهند این کار را ا نجام دهند نفر آخر در صف در میدان آزادی می‌ایستاد یا در هواپیما می‌شود یک و متر را رعایت کرد. باید قبول کنیم جان مردم مهمتر از هر چیز دیگری است.

نظرت در خصوص بیانیه بازیکنان استقلال علیه مدیریت چیست؟

بازیکن حق دارد به دنبال طلبش باشد زیرا که 4 ماه است که پول نگرفته‌اند اما زمان ما بیانیه وجود نداشت ولی پول هم کمتر بود اما بازیکنان از این کارها نمی‌کردند. در خصوص شرایط استقلال هم باید بگویم شرایط این تیم از اول فصل خوب نبوده از بالادستی‌ها بپرسید که چرا این گونه است مطمئن باشید تا آخر فصل هم استقلال شرایطش همین گونه خواهد بود.

عملکرد سعادتمند را چطور دیدید؟

صحبت‌های مدیرعامل استقلال را در تلویزیون دیدم به ایشان توصیه می‌کنم به دنبال این باشد که نام قشنگ از خودش بر جای بگذارد بدنامی در استقلال بیشتر در ذهن هواداران باقی می‌ماند شما ببینید هواداران استقلال همیشه از فتحی به بدی یاد می‌کنند در حالی که در مورد فتح‌اله‌زاده این گونه نیست. ایشان در تلویزیون می‌گفت که برای هواداران کار خیر انجام می‌دهیم. پیش بینی من این است که  ایشان به آنجا نمی‌رسد که بخواهد چنین کارهایی را انجام دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز