خبرگزاری کار ایران

عبدی: آماده شروع پرقدرت تمرینات هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۰۳۲

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: برنامه‌ریزی خوبی انجام دادیم که در صورت اجرا شدن، شانس زیادی برای کسب سهمیه جام جهانی 2021 خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:

"پس از اتمام دور مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا، وقفه‌ای سه ماهه در برگزاری دور جدید اردوها داشتیم که البته این خواسته کادرفنی نبود. در نهایت نخستین اردو را در دیماه با هدف آماده سازی برای مسابقات مرحله گروهی برگزار کردیم که متاسفانه شیوع ویروس کرونا موجب توقف اردوهایمان شد."

وی با اشاره به تاثیر توقف اردوها روی میزان آمادگی بازیکنان گفت:

"حدود سه ماه و نیم تا شروع مسابقات در بحرین زمان داریم. بنابر این تک تک روزها از اهمیت زیادی برایمان برخوردار است. به همین منظور، برنامه ریزی کردیم که بازیکنان را حداقل در شرایط نرمال حفط کنیم. در این مدت تمرینات اختصاصی برای هریک از بازیکنان تعیین شده و هر بازیکن موظف بوده تا کلیپ تصویری ضبط شده خود را به دکتر پرنو -مربی بدنساز تیم ارسال کند. الان هم منتظر مجوز شروع تمرینات هستیم تا با قدرت برای مسابقات آماده شویم."

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان درخصوص سیدبندی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2020 گفت:

"ما طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در سید سوم قرار گرفتیم که متاسفانه اتفاق خوبی نیست. دلیل این موضوع هم رنکینگ تیم نوجوانان ایران در دوره قبلی مسابقات در سال 2018 است که باعث شده کار برای این دوره کمی سخت‌تر شود. البته تیمی که برای صعود به جام جهانی تلاش می‌کند، باید فارغ از این گونه موضوعات تنها روی افزایش سطح کیفی متمرکز باشد. اما تاثیر اینگونه موارد هم نباید نادیده گرفت."

عبدی افزود:

"خوشبختانه در دو تورنمنتی که پیش از این با اعزام دو تیم متفاوت به چین و تاجیکستان داشتیم، عملکرد تعدادی از تیم‌ها را نزدیک دیدم. به عنوان مثال تیم کره شمالی تیم بسیار قدرتمندی است و با اینکه در سید دوم قرار دارد، اما برای همه تیم‌ها مشکل ساز خواهد بود. هرچند که شرایط سنی و بدنی بازیکنانش قابل تامل است."

وی ادامه داد:

"تیم بحرین در سید اول با وجود اینکه میزبان مسابقات است و از شرایط میزبانی بهره خواهد برد، اما تا این لحظه تیم خوبی از خود نشان نداده و شاید بتواند در مدت زمان باقیمانده تغییری در وضعیت خود ایجاد کند. ژاپن و کره جنوبی که همیشه تیم‌های خوبی هستند. البته تیم ژاپن فوق‌العادست و تیم کره جنوبی مانند این تیم روند رو به رشدی داشته است. این دو تیم همیشه آینده نگر هستند و تلاش می‌کنند تا پشتوانه خوبی برای آینده تیم ملی بزرگسال خود ایجاد کنند. تاجیکستان هم در دور قبل به فینال رسیده و در سطح تیم های پایه خیلی خوب عمل کرده و از تیم‌های خوب این دور خواهد بود. یا تیم هند که برخلاف آن تصوری که از فوتبال هند وجود دارد، با استفاده از کادر اسپانیایی و انگلیسی همانند تیم چین، با هزینه های سنگین به سطح بهتری ارتقا پیدا کرده است."

سرمربی تیم نوجوانان ایران با تاکید بر آمادگی کادرفنی برای شروع پرقدرت تمرینات، تصریح کرد:

"برنامه ریزی خوب، تمرینات خوب و داشتن بازی تدارکاتی خوب نیاز ما برای کسب موفقیت است. برنامه ریزی خوبی کردیم و آن را در اختیار فدراسیون قرار دادیم که باید به تایید نهایی برسد. شیوه مورد نظرمان برای برگزاری اردوها، تمرین به صورت باشگاهی است. کاری که برای دور مقدماتی هم انجام دایدم و با چند اردوی بلند مدت و روزانه به اهداف اصلی مورد نظرمان رسیدیم. در بخش بازی تدارکاتی نیاز به شرکت در چند تورنمنت بین‌المللی داریم که باید به تایید برسند."

وی در پایان گفت:

"همه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیای 2020 تیم‌های خوبی هستند. بسیاری از آنها را از نزدیک و برخی دیگر را از طریق بازبینی فیلم بازی‌هایشان بررسی کردیم. از نظرم شانس بالایی برای صعود به جام جهانی پرو داریم، در صورتی که در اجرای برنامه‌هایمان حمایت همه جانبه ای از سوی فدراسیون صورت بگیرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز