خبرگزاری کار ایران

موج دوم مخالفت با شروع لیگ؛ تراکتوری‌ها به دنبال یارکشی در اعتصاب

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۸۲۴

باشگاه تراکتور به هیچ وجه حاضر نیست زیر بار ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم برود و در این راه مشغول یارکشی برای عدم تمکین از تصمیم احتمالی فدراسیون فوتبال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بحث تعطیلی یا ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم این روزها به جدی‌ترین بحث و محل جدل میان باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها شده است. در این میان پرسپولیس که خودش را نزدیک به عنوان قهرمانی می‌بیند اصرار به ادامه بازی‌ها دارد و چند تیم حاضر در کورس قهرمانی به شدت مخالف این موضوع هستند. سایر باشگاه‌ها هم با وجود اینکه مخالفت خود را نسبت به ادامه لیگ اعلام کردند ولی موضع قاطعی در این خصوص ندارند و اکثر آنها اعلام کردند اگر تصمیم بر ادامه رقابت‌ها باشد مشکلی با این موضوع ندارند.

در این میان باشگاه تراکتور موضعی سفت و سخت‌تر از سایرین داشته و حتی سرپرست این باشگاه اعلام کرده در صورت تصمیم مالک باشگاه بر عدم حضور این تیم در بازی‌های باقی مانده، حتی اگر سازمان لیگ مسابقات را برگزار کند آنها در 9 هفته آینده رقابت‌‌ها حضور پیدا نخواهند کرد و به نوعی لیگ نوزدهم را تحریم می‌کنند.

این اظهارات در حالی مطرح شد که طبق قانون اگر تیمی در طول یک فصل در 2 مسابقه حاضر نشود به رده پایین‌تر سقوط خواهد کرد و حتی اگر این میزان بیشتر شود، سقوط 2 دسته‌ای را در کنار محرومیت و جریمه طولانی مدت در پی خواهد داشت. در چنین شرایطی مشخص است که تراکتور نمی‌تواند چنین تصمیمی را اجرایی کند و گفته‌های سرپرست باشگاه بیشتر جنبه تهدید دارد تا یک عمل قابل اجرا.

در این میان با توجه به اینکه طبق گفته مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار است فصل به هر شکل ممکن ادامه پیدا کند و به احتمال قریب به یقین 9 هفته باقی مانده از بازی‌ها به زودی برگزار خواهد شد، باشگاه تراکتور می‌خواهد موج جدیدی از مخالفت با ادامه لیگ را راهبری کند.

تراکتوری‌ها که از انفعال سایر باشگاه‌ها در قبال صحبت‌های چند روز اخیر مسئولان فدراسیون فوتبال ناراضی هستند، در تماس با چند باشگاه از آنها خواسته‌اند که در تصمیمی مشابه،‌ سازمان لیگ را به عدم حضور در هفته‌های باقی مانده تهدید کنند و به این طریق اهرم فشاری باشند برای تعطیلی مسابقات.

یکی از این باشگاه‌ها که از تیم‌های بالانشین جدول هم محسوب می‌شود حاضر نشده در این ماجرا باشگاه تراکتور را همراهی کند چرا که حتی تهدید به عدم حضور در رقابت‌ها هم می‌تواند پیامدهای قانونی و انضباطی برای باشگاه داشته باشد.

باید دید موج جدید اعتراض باشگاه‌ها به ادامه لیگ شکل خواهد گرفت یا باشگاه‌های دیگر دست از مخالفت بیشتر با برگزاری مسابقات خواهند کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز