خبرگزاری کار ایران

امیدوارم دیاپاته و میلیچ از استقلال نروند

نامجومطلق: مسئولین استقلال به فکر بستن تیم سال بعد باشند

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۵۱۶

مربی تیم استقلال در خصوص آخرین شرایط تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، مجید نامجومطلق مربی تیم استقلال معتقد است هیچ تمرینی به اندازه تمرین گروهی نمی‌تواند برای رسیدن بازیکنان به مرز آمادگی تاثیرگذار باشد. مربی استقلال می‌گوید امیدوارم بهترین تصمیم برای شروع رقابت‌های لیگ برتر گرفته شود.

در خصوص شرایط تیم صحبت کنید؟

خبر خاصی در این زمینه وجود ندارد. فقط اینکه هر روز به صورت آنلاین تمرین می‌کنیم و بازیکنان خودشان را در شرایط مسابقه قرار می‌دهند. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف مسابقات مشخص شود اما به چیزی که باید اعتراف کنم این است که هیچ تمرینی تمرین گروهی نمی‌شود و در این تمرین است که بازیکنان از لحاظ بدنی آماده می‌شوند.

 نگران اضافه وزن بازیکنان نیستید؟

به هر حال وقتی اجازه تمرین نداریم، کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. فقط این است که بازیکنان را از لحاظ بدنی برای تمرینات گروهی آماده کنیم.

این روزها بحث شروع دوباره رقابت‌های لیگ شنیده می‌شود؟

امیدوارم اگر قرار است تصمیمی گرفته می‌شود به صلاح فوتبال باشد. سلامت از هر چیز دیگری مهمتر است. شروع دوباره لیگ در این شرایط کمی پرریسک است و اگر قرار است بازیها در شرایط سلامت کامل شروع شود، مشکلی نخواهد داشت.

 مشکلات مالی هم ظاهرا حل شده است؟

به هر حال 10 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شد اما پرداخت این 10 درصد مشکلی را حل نمی‌کند زیرا از همین حالا باید مسئولین به فکر بستن تیم سال بعد باشند تا هواداران دغدغه‌ای از تیم نداشته باشند. امیدوارم هرچه زودتر سایر مطالبات نیز پرداخت شود.

 بازیکنانتان هم از بند مصدومیت رها شده‌اند؟

خدا را شکر شرایط بازیکنان خوب است و در صورت شروع احتمالی لیگ هیچ بازیکنی دچار مصدومیت نخواهد بود. شجاعیان هم تمرینات انفرادی‌اش را شروع کرده و با شروع تمرینات به تیم اضافه خواهد شد.

 شایعات زیادی در خصوص رفتن دیاپاته و میلیچ از استقلال شنیده می‌شود؟

امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد و مشکل این دو بازیکن حل شود زیرا حضور آنها خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. آنها هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی خیلی به تیم کمک می‌کنند و هواداران هم دوست دارند آنها در استقلال بمانند.

 فکر می‌کنید چه مدت‌زمان نیاز دارید تا تیم به مرز آمادگی برسد؟

در این چند وقت بازیکنان براساس برنامه‌هایی که به آنها داده‌ایم تمرینات خود را انجام داده‌اند و من فکر می‌کنم حداقل چهار پنج هفته زمان نیاز داریم تا آنها بتواند به شرایط مسابقه بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز