خبرگزاری کار ایران

جلسه بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای واگذاری استقلال و پرسپولیس:

وزیر ورزش و جوانان : کار واگذاری پرسپولیس و استقلال به نفع پیشرفت ورزش کشورو حل شدن مسائل دو باشگاه است

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۴۱۳

سلطانی فر، تمرکز ویژه مسئولین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی و بورس را باعث فراهم شدن زمینه لازم برای خصوصی سازی عنوان کرد.

به گزارش  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بیست و نهمین جلسه بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای آماده سازی باشگاههای فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس جهت واگذاری به بخش خصوصی  با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین ذیربط، عصر امروز در وزارتخانه برگزار شد .

 دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با تشکر از اهتمام اعضاء شرکت کنند و مدیران  دو باشگاه مذکور تصریح کرد:بعد از مصوبه ١٨ فروردین ٩٩ در هیات عالی واگذاری که با حضور وزرای اقتصاد و دارایی ، دادگستری همچنین مسئولین اتاق بازرگانی و اینجانب ابلاغ شد؛توقع  این است که مدیران  و مسئولین دو باشگاه همت مضاعف را در اولویت کاری خود به منظور واگذاری سریع قرار دهند که این مهم با  عزم دولت و سازمان خصوصی سازی و دو باشگاه محقق خواهد شد .

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت : باید در زمان بندی که پیش بینی شده است در پایان نیمه اول سال دو باشگاه مردمی و پر طرفدار ایران وارد بورس شوند که این اقدام بی نظیر و مورد حمایت دولت است و کار واگذاری در مجموع هم  به نفع پیشرفت ورزش کشورو حل شدن مسائل دو باشگاه خواهد بود .

دکتر سلطانی فر گفت : تمرکز ویژه مسئولین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی و بورس به منظور  برگزازی جلسات مستمر هفتگی، حتما می تواند  در کوتاه ترین زمان، زمینه لازم  برای خصوصی سازی  را مهیا کند .

در ادامه جلسه مدیران  دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، گزراشی از اقدامات انجام شده ظرف بک هفته گذشته در روند خصوصی سازی را ارائه و راهنمای های لازم توسط مسئولین سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس اوراق بهادر کشور به مسئولین ذیربط مطرح شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز