خبرگزاری کار ایران

بشار رسن:

هواداران باعث ماندنم در پرسپولیس شدند/ من از پرسپولیس به اروپا می‌روم

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۴۰۲

بشار رسن هافبک ملی پوش عراقی سرخ پوشان در خصوص شرایط خود در ایران و پرسپولیس گفت.

به گزارش ایلنا، با شیوع ویروس کرونا در کشورمان و تعطیلی مسابقات ورزشی همچون لیگ برتر خلیج فارس، بشار رسن هافبک 22 ساله و ملی پوش عراقی پرسپولیس راهی کشور خود شد.

هافک سرخ‌پوشان در گفتگوی اخیر خود با یکی از خبرگزاری عراقی در خصوص حضور در ایران و شرایط ایران گفت:

"من نزدیک به سه سال است که در ایران حضور دارم و برای پرسپولیس بازی کردم. من به خوبی با بازیکنان ایرانی خو گرفته‌ام و فرهنگ ایران را به خوبی یاد گرفته‌ام و همچنین به خوبی توانسته‌ام رضایت هواداران را به دست بیاروم و آنها خیلی من را دوست دارند.

رسن در خصوص قیاس لیگ ایران و عراق گفت:

" عراق  بازیکنان با استعداد  زیادی دارد که بسیاری از آنها قابلیت این را دارند که در لیگ‌های معتبر آسیا و اروپا بازی کنند اما بازیکنان از بخش تجاری و بازاریابی لطمه می‌بینند و در نتیجه استعداد آنها از بین می‌رود. لیگ برتر ایران شاید در رسانه‌ها و خبرگزاری ها سروصدایی نداشته باشد. اما آنها در راهی قدم گذاشته‌اند که در آینده می‌توانند بهره برداری فراوان و سوددهی‌ها کلان همچون لیگ‌های معتبر آسیایی و اروپا داشته باشند.

وی در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد:

" پرسپولیس شرایط خوبی در ایران و آسیا دارد و من به دنبال آن هستم تا از این تیم راهی اروپا شوم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز