خبرگزاری کار ایران

پس از بازگشت به تورین؛

رونالدو 14 روز قرنطینه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۲۶۴

مهاجم پرتغالی تیم یوونتوس روز دوشنبه پس از حضور تقریبا دو ماهه در پرتغال، به تورین بازگشت.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم یوونتوس پس ازبازگشت به شهر تورین به مدت 14 روز در قرنطینه قرار می‌گیرد. این بازیکن به مدت دو ماه در شهر مادیرا پرتغال حضور داشت و ایتالیا را پس از شیوع خطرناک ویروس کرونا به مقصد زادگاهش ترک کرده بود.

انتظار می‌رفت رونالدو در تاریخ 18 ماه مه، زمانی که قرار است تمرینات دوباره از سر گرفته شود، به ایتالیا بازگردد. دولت ایتالیا بعد از اینکه بسیاری از مناطق اجازه باز شدن مجدد مراکز تمرینی را دادند، این تاریخ را به 4 ماه مه منتقل کرد و این موجب شد تا باشگاه‌ها خواستار بازگشت بازیکنان خارجی خود به ایتالیا باشند.

بازیکنانی که به خانه برمی‌گردند قبل از ورود به ایتالیا باید دو هفته قرنطینه را پشت سر بگذارند. در حالی که رونالدو 35 ساله و خانواده‌اش در راه بازگشت به تورین بودند، بسیاری از هم تیمی‌های وی در مرکز تمرینی یوونتوس تحت آزمایش کروناویروس قرار گرفتند.

آرون رمزی، فدریکو برناردسکی، خوان کوادرادو، کارلو پینسولیو و مریح دمیرال که پس از آسیب دیدگی در حال بهبود است، مورد معاینه قرار گرفتند. تمرین یوونتوس از امروز مجددا آغاز می‌شود اما بازیکنان رعایت فاصله اجتماعی نمی‌توانند به صورت گروهی تمرین کنند. 

اگرچه هر 20 باشگاه سری آ رأی دادند که هر زمان که شرایط ایمن باشد مسابقات برگزار شود، هنوز مشخص نیست چه زمانی فوتبال در این کشور برگزار خواهد شد. علیرغم تصمیم دولت مبنی بر برداشته شدن محدودیت‌ها برای بازگشت ورزشکاران تیم‌های ورزشی به تمرینات، وزیر ورزش کشور ایتالیا، وینچنزو اسپادافورا تایید کرده است فوتبال "به هیچ وجه" امکان بازگشت به همین زودی را ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز