خبرگزاری کار ایران

کلوپ: بازیکنانم مثل پسربچه‌‎ها برای بازگشت به تمرین ذوق دارند

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۲۰۲

سرمربی تیم لیورپول می‌گوید که شاگردان برای بازگشت به مسابقات لیگ برتر انگلیس لحظه شماری می‌‎کنند.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم لیورپول می‌گوید بازیکنان تیمش همانند پسربچه‌های 5-6 ساله منتظر هستند تا شیوع ویروس کرونا متوقف شود و دوباره در مسابقات فوتبال شرکت کنند.

پیش از اینکه مسابقات لیگ برتر انگلیس در اوایل ماه آوریل به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شود، تیم لیورپول تنها به دو پیروزی دیگر در لیگ جزیره نیاز داشت تا پس از 30 سال به عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

با توجه به کاهش شیوع کرونا قرار است در اواخر ماه جاری تمرینات بازگشایی شود و از اواسط ماه ژوئن مسابقات لیگ برتر انگلیس مجددا پیگیری شود. کلوپ می‌گوید شاگردانش برای بازگشت به مسابقات هیجان زده هستند اما آگاه است که این بازگشت به یکسری اقدامات حساب شده نیاز دارد.

کلوپ به NBC Sports گفت: "پسران کار زیادی برای انجام دادن دارند، کارهای فیزیکی زیرا همه ما انتظار داریم دوباره شروع کنیم. من دقیقاً نمی‌دانم اما ما باید برای آن آماده شویم - این همان کاری است که پسران انجام می‌دهند. وقتی دوباره به هم برسیم، باید از وضعیت موجود بهترین استفاده را کنیم. ما نمی‌دانیم چه مدت زمانی برای بازگشت به بازی‌ها نیاز داریم اما تلاش خواهیم کرد. "

سرمربی لیورپول ادامه داد:" وقتی ما از بچه‌ها بخواهیم که دوباره به زمین تمرین برگردند مطمئنا آنها مانند پسربچه‌های 5 یا 6 ساله رفتار خواهند کرد و این همان چیزی است که ما سعی خواهیم کرد تا ان را به زمین نیز منتقل کنیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز