خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان تمدید عضویت چوگان‌بازان برای تعیین هندیکاپ

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۰۵۳

کمیته هندیکاپ فدراسیون چوگان در راستای تعیین سطح هندیکاپ چوگان‌بازان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، به اطلاع علاقمندان به ورزش چوگان و همچنین بازیکنان می‌رساند هر ساله در فروردین ماه کمیته هندیکاپ فدراسیون برای تعیین سطح هندیکاپ چوگان‌بازان برگزار میشد اما با توجه به شیوع کرونا ویروس و تعطیلی فدراسیون های ورزشی، این مهم در ابتدای سال جاری محقق نشد.

هم اکنون با توجه به کاهش شیوع کرونا ویروس و تصمیمات جدید ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا، چوگان‌بازان می توانند از تاریخ ١۶ الی ٢۵ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به فدراسیون چوگان، نسبت به تمدید عضویت خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است، همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه‌، اصل و کپی کارت ملی، یک قطعه عکس پرسنلی و همچنین کارت و کد بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی الزامی است.

در این بین به اطلاع مربیان چوگان می‌رساند اگر بازیکنی امکان بازی در مسابقات سال ٩٩ را دارد اما تاکنون عضو فدراسیون نشده است، باید برای تعیین سطح هندیکاپ به کمیته هندیکاپ فدراسیون معرفی شود.

یادآور می‌شود، بازیکنانی که عضو فدراسیون نباشند و تاکنون تعیین هندیکاپ نشده‌اند به هیچ عنوان امکان بازی در مسابقات سال جاری را نخواهد داشت.

گفتنی است نتایج کمیته هندیکاپ بازیکنان در تاریخ ٣٠ اردیبهشت‌ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز