خبرگزاری کار ایران

واکنش درودگر به بیانیه کانون مربیان درباره تعطیلی لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۷۹۱

رئیس سازمان اقتصادی فوتبال نسبت به بیانیه کانون مربیان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، صادق درودگر در واکشن به بیانیه روز گذشته کانون مربیان فوتبال ایران  مطالب زیر را عنوان کرد:

* اگر موضوع جان ورزشکاران مطرح است، چرا فقط تعطیلی لیگ برتر را درخواست نموده‌اید؟ چرا همه لیگ‌ها و مسابقات تعطیل نشوند؟

* چرا فقط لیگ برتر شایسته تهیه و ارسال چنین بیانیه‌ای بود آن هم نه خطاب به فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ که سازمان‌های مستقیم دارای مسئولیت اداره و مدیریت فوتبال کشور هستند، بلکه برای وزیر محترم ورزش و جوانان نامه تهیه فرموده‌اید؟

* از آنجا که کانون محترم پیشنهاد فرموده‌اند لیگ با 18 تیم در فصل بعد برگزار گردد، سوال این است، تکلیف تیم‌های صعودکننده از لیگ‌ دسته اول چه می‌شود؟ چگونه دو تیم صعود‌کننده تعیین می‌شوند، آیا با مسابقه؟ خب اگر این‌چنین است موضوع درخواست این کانون برای لغو مسابقات مغایرت دارد.

* آیا قرعه می‌اندازیم برای هر بازی و در نهایت دو تیم صعود‌کننده معلوم‌ می‌شوند؟ آیا مسابقات آن‌ها ادامه می‌یابد؟ اگر ادامه می‌یابد فرق آن بازیکنان و آن تیم‌ها با بازیکنان و تیم‌های لیگ برتر چیست؟

* تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده لیگ دسته اول و صعودکننده لیگ دو چه می‌شود؟

* دوستان آیا می‌دانید فقط دو لیگ در کل دنیا تعطیل شده است؟ 1- لیگ هلند، 2- لیگ فرانسه.

* لیگ هلند به دلیل هم‌امتیازی تیم‌های اول و دوم قهرمان نداشت. در لیگ فرانسه هم به دلیل اختلاف 12 امتیازی پاری‌سن‌ژرمن قهرمان شد که هم‌اکنون باشگاه آمیان اعتراض شدیدی نسبت به سقوطش کرده و ادعا دارد در هفته‌های پایانی می‌توانست امتیاز بگیرد.

* آیا می‌دانید سایر لیگ‌های جهان در انتظار تصمیمات کلان کشور می‌باشند و براساس اطلاعاتی که در سایت‌های معتبر منتشر شده است مابقی لیگ‌های دنیا در شرف شروع به کار هستند، پس چه عجله‌ای برای اتخاذ تصمیم و ارائه طریق دارید قبل از اینکه تصمیمی اتخاذ گردد؟

* با توجه به اطلاعیه‌های سازمان جهانی بهداشت، مسئولان بهداشت ایران و ستاد مبارزه با کرونا این بیماری فعلاً دیگر بطور دائمی با ماست و پیک اصلی کرونا در پاییز سال جاری آغاز می‌گردد، خب بدین ترتیب فصل بعد را چه کنیم؟ فصل بعد نیز از هم‌اکنون تعطیل شود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز