خبرگزاری کار ایران

بعد از مثبت شدن 3 تست و انجام قرنطینه؛ کرونا داریم ولی هنوز تمرین می‌کنیم!

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۴۸۰

بازیکن تیم کلن آلمان نسبت به رفتار مدیران این باشگاه پس از آزمایش مثبت کرونای سه عضو این باشگاه متعجب است.

به گزارش ایلنا، دو روز پیش باشگاه کلن آلمان اعلام کرد پس از آغاز تمرینات تیم‌های بوندس لیگایی، تست کرونای سه نفر از اعضای این باشگاه مثبت اعلام شده است.

این سه نفر به قرنطینه رفتند و تحت مراقبت‌های ویژه هستند اما با این اوصاف تمرینات تعطیل نشده و همچنان ادامه دارد؛ اتفاقی که بازیکنان این تیم را دچار نگرانی کرده است.

بیرگرته، هافبک کلن در مصاحبه با تلویزیون بلژیکی VTM گفت:" صحبت‌های باشگاه درباره اینکه کسی با آن سه نفر تماسی نداشته درست است، ولی اگر آنها را فقط به معنای تماس مستقیم فیزیکی در نظر بگیریم. ماجرا این است که فیزیوتراپیست ما هفته‌ها است که با من و بچه‌های دیگر کار می‌کرد. از این گذشته من روز پنج‌شنبه با یکی از دو بازیکنی که کرونا گرفته‌اند هم در سالن بدنسازی تمرین مشترک می‌کردم. بنابراین، اینکه بگوییم هیچکدام از ما با آنها هیچ تماسی نداشته‌ایم، درست نیست. امیدوارم به همین سه نفر منحصر بماند ولی ویروس حالا دیگر منتشر شده. ما تا این لحظه هنوز قرنطینه نشده‌ایم و این عجیب و باورنکردنی است. باورم نمی‌شود که وضعیت ما مثل سابق ادامه دارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز