خبرگزاری کار ایران

هر ساعت یک شایعه جدید

شمشیر تعطیلی روی سر اسکوچیچ

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۴۷۲

تعطیلی پیش آمده به ضرر اسکوچیچ تمام شده؛ حتی اگر هیچ اتفاقی هم رخ ندهد، سرمربی تیم ملی با این حرف و حدیث‌ها نیمچه مشروعیتی که به دست آورده بود را هم از دست خواهد داد.

به گزارش ایلنا،شاید وقتی در اسفندماه سازمان لیگ ناچار شد به پیروی از همه جای جهان مسابقات تمامی دسته‌ها را تعطیل کند، دراگان اسکوچیچ از اتفاقی که رخ داده بود استقبال هم کرد. به هر حال او به تازگی و در انتخابی بحث‌برانگیز سرمربی تیم ملی شده بود و چه بسا نیاز داشت با آرام شدن فضا، به سمت بازیکنان تیم ملی پل بزند و رابطه‌ای جدید با آنها و هواداران پیدا کند. لغو مسابقات فروردین تیم ملی هم احتمالا به مذاق دراگان خوش آمد و او پیش خودش فکر کرد تیمش را سر فرصت و بعد از بازی‌های تدارکاتی مناسب راهی میدان‌های رسمی خواهد کرد. حالا اما دقیقا همه چیز برعکس شده و هر یک روز تعطیلی و بلاتکلیفی بیشتر، اصل جایگاه اسکوچیچ را به خطر انداخته است.

در حال حاضر کسی نمی‌داند مسابقات مقدماتی جام‌جهانی از چه زمانی از سر گرفته خواهد شد. هنوز تقویم جدیدی برای این بازی‌ها اعلام نشده و شاید همین مساله برخی را وسوسه کرده که تا وقت هست، برای نیمکت تیم ملی سراغ گزینه‌های اسم و رسم‌دارتر بروند. این «برخی» که در موردشان حرف می‌زنیم، ممکن است مسوولان مختلف در فدراسیون فوتبال باشند و به همین اندازه هم احتمال دارد دلال‌ها و نزدیکان مربیانی باشند که این روزها اسم‌شان به عنوان گزینه هدایت تیم ملی مطرح می‌شود. یک روز اسم گابریل کالدرون به عنوان گزینه به میان می‌آید و روزی دیگر استراماچونی را نامزد جانشینی اسکوچیچ معرفی می‌کنند. فدراسیون البته مدام در حال تکذیب است، اما به هر حال یا اتفاقاتی در جریان است و یا بعضی افراد ذینفع دارند شیطنت می‌کنند.

آنچه مسلم است اینکه بر خلاف باور اولیه، تعطیلی پیش آمده به ضرر اسکوچیچ تمام شده؛ حتی اگر هیچ اتفاقی هم رخ ندهد، سرمربی تیم ملی با این حرف و حدیث‌ها نیمچه مشروعیتی که به دست آورده بود را هم از دست خواهد داد. روشن نیست این بساط تا چه زمانی ادامه دارد، اما در فوتبال ایران بارها دیده‌ایم که حتی دورترین شایعات هم محقق شده و بعیدترین شوخی‌ها رنگ جدی به خودش گرفته است. شاید این روزها هیچکس به اندازه اسکوچیچ مشتاق رفع غائله کرونا و از سر گیری مسابقات نباشد. این داستان دارد به قیمت صندلی او تمام می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز