خبرگزاری کار ایران

یوسف کرمی:

افرادی که در محیط مجازی خود را قهرمان جهان می‌نامند به قهرمانان حقیقی توهین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۳۵۰

یوسف کرمی قهرمان سابق تکواندو جهان در خصوص انتشار برخی از مطالب در صفحات مجازی واکنش تندی نشان داد.

به گزارش ایلنا، دارنده مدال برنز در رشته تکواندو در المپیک 2004 آتن در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نسبت به واژه قهرمانی که در این روزها نقل بسیاری از محافل شده است واکنش نشان داد و نوشت:

نوجوان که بودم آرزوی من این بود تا در مسیری قرار بگیرم که به سطح قهرمانان بزرگ ورزش دنیا برسم. برنده مدال طلای جهان و المپیک یعنی یک نفر در کره زمین. اسمشان مشخص است و تعدادشان هم خیلی کم است.

اگر زمان نوجوانی من اینستاگرام وجود داشت و می دیدم که صدها قهرمان جهان داریم دیگر این رویا را نداشتم که زحمات شبانه روزی بکشم و به حدی برسم که از سکوی المپیک بالا بروم.

الان هم وقتی نوجوانان در اینستاگرام می بینند که قهرمان جهان شدن خیلی معمولی و پیش و پا افتاده است، انگیزه تمرینات سخت و رعایت انضباط ورزش حرفه ای را از دست می دهند.

افرادی که با هر هدفی به خودشان می گویند قهرمان جهان، هم به قهرمانان واقعی بی احترامی می کنند هم انگیزه تلاش را از نوجوانان با استعداد می گیرند.

این عزیزان به وجدان خودشان مراجعه کنند و بدانند که ما برای مدالهایی که بدست آوردیم همیشه دور از خانواده بودیم. عمر و جوانی و سلامتی مان را گذاشتیم.

از وزارت ورزش و فدراسیونها و کمیته المپیک و خبرنگاران محترم ورزشی درخواست دارم از خون دلی که قهرمانان واقعی خورده اند دفاع کنند و اجازه سوء استفاده به متقلبین را ندهند.

از شما هموطنان عزیز هم خواهش می کنم که هوشیار باشید و گول بیوگرافی های دروغ اینستاگرام را نخورند. کشورمان بیشتر از مدالهای ورزشی به صداقت و راستگویی و دوری از تقلب نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز