خبرگزاری کار ایران

بازیکنان بارسلونا با پروتکل‌های بهداشتی به تمرینات برمی‎‌گردند

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۱۰۸

باشگاه بارسلونا برنامه فوری برای بازگشت به تمرینات ندارد اما پیش بینی می‌شود که برنامه آنها به زودی مشخص خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، باشگاه بارسلونا دستورالعمل‌های تعیین شده توسط دولت اسپانیا از نظر ایمنی بازیکن را رعایت می‌کند و با خطرات موجود سلامت بازیکنانش را به خطر نمی‌اندازد.

اقدامات ایمنی به طور کامل به منظور محافظت از اعضای تیم بزرگسالان هنگام بازگشت به زمین تمرین، به طور کامل اجرا خواهد شد. اولین کاری که بازیکنان باید انجام دهند، انجام تست کروناویروس است که این اتفاق بعد از ظهر چهارشنبه برگزار می‌شود.

هنگامی که آنها از نتایج این تست‌ها مطلع شوند، که انتظار می‌رود چند روز طول بکشد، می‌توانند دوباره به زمین تمرین بروند تا جلسات انفرادی را زیر نظر بدنساز باشگاه انجام دهند. فاصله اجتماعی در همه زمان‌ها در زمین تمرین اجرا خواهد شد و تماس بین بازیکنان و کارکنان در حداقل‌ترین حالت ممکن خواهد بود.

بازیکنان پیش از رسیدن به محل تمرین در خانه باید البسه ورزشی را برتن کنند و منتظر خواهند ماند تا در بازگشت به خانه استحمام کنند. بعد از مدت زمانی، تمرینات انفرادی پایان می‌یابد و تمرینات در گروه‌های کوچک برگزار خواهد شد. 

پروتکل ایمنی به بازیکنان توصیه می‌کند که در این مرحله، از تماس با اعضای خانواده خودداری کنند. مرحله زیر شامل آماده سازی برای بازگشایی مسابقات خواهد بود که کیکه ستین و مربیان وی جلسات تاکتیکی را با حداکثر 14 نفر برگزار می‌کنند.

پس از اتمام این سه مرحله، که می‌تواند حدود یک ماه به طول انجامد، تیم‌ها برای شروع مجدد بازی‌ها آماده می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز