خبرگزاری کار ایران

مارسلو: نمی‌خواهم رئال را ترک کنم

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۵۴۰

مدافع برزیلی تیم رئال مادرید می‌گوید برنامه‌ای برای ترک این باشگاه ندارد.

به گزارش ایلنا، مارسلو، مدافع چپ رئال مادرید می‌گوید با وجود شایعات زیاد قصد ندارد این تیم را ترک کند و قرار است در این تیم بماند. شایعات در رسانه‌های اسپانیا مطرح کرده بودند این بازیکن قرار است در یوونتوس توپ بزند.

او که از سال 2007 در رئال مادرید حضور دارد می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ترک رئال نداشته و به ادامه همکاری با این تیم فکر می‌کند. او در گفتگوی لایو اینستاگرام با فابیو کاناوارو، مدافع سابق رئال گفت: "من نمی‌خواهم بروم و فکر هم نمی‌کنم باشگاه به هر حال به من اجازه دهد چنین کاری انجام بدهم. من واقعاً اینجا خوشحالم. از زمانی که من به همراه خانواده‌ام به اینجا آمدم، بسیار باورنکردنی بوده است."

او ادامه داد: "به طور واقعی اگر صادقانه بگویم نمی‌دانم که آیا یوونتوس مایل بود که من را جذب کند یا خیر. چند سال پیش شنیدم که باید به یووه بروم، باتوجه به این گفته می‌شد من به پیراهن یووه علاقه دارم و بدون کریستیانو نمی‌توانم زندگی کنم. مردم چیزهای زیادی را تولید می‌کنند. این البته برای من خوب بود چرا که دیدم عده‌ای از هواداران یوونتوس از خرید من استقبال کردند."

رئال مادرید تنها باشگاهی است که مارسلو تاکنون برای آن بازی کرده است، این ستاره برزیلی در کل مسابقات 505 بازی برای اسپانیایی انجام داده است. در طول مدت حضورش در اسپانیا، مارسلو چهار بار قهرمان لالیگا شده و چهار بار دیگر نیز به عنوان لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز