خبرگزاری کار ایران

ملی پوش ایرانی در انتظار CAS

قدوس: وقتی جواب دادگاه برسد همه‌چیز مشخص می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۲۶۱

بازیکن ملی پوش ایرانی تیم انسان فرانسه منتظر رای رسمی دادگاه حکمیت ورزش در پرونده شکایت باشگاه هوئسکا است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت سوئدی fotbollskanalen سامان قدوس هنوز منتظر پیام دادگاه حکمیت ورزش است.

او به Football Channel می‌گوید: «همه چیز مشخص می‌شود وقتی این قضیه تمام شود.»

در اواخر ماه اگوست سال گذشته، باشگاه اوسترشوندس سوئدی به علت تخلف در پرونده انتقال سامان قدوس به باشگاه هوئسکا اسپانیا از سوی فیفا با محرومیت در نقل و انتقالات مواجه شد و علاوه بر این، قدوس، به طور مشترک با باشگاه سوئدی، محکوم به پرداخت بیش از 40 میلیون یورو جریمه نقدی به باشگاه اسپانیایی شد.  قدوس نیز با رای فیفا به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم بود.

حکم فیفا توسط اوسترشوندس و قدوس تجدید نظر شد و در مصاحبه‌ای با آفتون بلادت در ماه نوامبر، این بازیکن 27 ساله سکوت خود را درباره این حکم شکست.

پنج ماه بعد، در اوایل ماه مه، قدوس هنوز نمی‌داند که آیا او مجبور است مبلغ کمی بیش از 40 میلیون باید بپردازد یا خیر.

  - آخرین مورد این است که به کس (دادگاه حکمیت ورزش) بستگی دارد.  منتظر تاریخ هستیم که وقت آن رسیدگی است.  و من هیچ ایده ای ندارم (اگر پرداخت کاملاً به عهده خودش باشد)، چیزهای زیادی وجود دارد که با این مسئله در ارتباط است.  قدوس به Football Channel می‌گوید وکیل من از همه این موارد مراقبت می‌کند، چه کسی باید بپردازد و چه کسی نباید پرداخت کند.

آیا اخیراً با اوسترشوندس صحبت کرده‌اید؟

  - نه، نه در واقع  ما از آن زمان ارتباط خوبی داشتیم، اما دیگر در مورد این موضوع صحبت نکرده‌ایم.

خودتان در مورد پرداخت جریمه خود دلیلی دارید‌، آیا می توانید این کار را انجام دهید؟

  - نه، حتی نزدیک به آن هم نیست.

  

اگر خودتان مجبور شوید همه هزینه‌ها را بپردازید، چگونه این کار را انجام خواهید داد؟

 - من حتی در مورد آن فکر نکرده‌ام.  برای من خیالی است، نمی‌دانم چگونه جریمه آن را بپردازم.  من در مورد آن فکر نکرده‌ام. خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

 

 آیا نسبت به کسی احساس خشم می کنید؟  خیانت کردن  توسط کسی در باشگاه اوسترشوندس؟

- افراد زیادی درگیر هستند. می‌توانست به روشی به مراتب بهتر اداره شود، اما وقتی این کار تمام شد همه چیز به پایان میرسد و مشخص خواهد بود. وقتی این سوپ تمام شود، خواهید دانست که چه کسی درست عمل کرده و چه کسی مرتکب اشتباه شده است، همه چیز بیرون خواهد آمد.  چیزهای زیادی وجود دارد که من درباره آنها نمی‌دانم که در پشت صحنه اتفاق می‌افتد.

چه کار دیگری می‌توانست انجام شود؟

 - اکنون هیچ چیزی نمی‌توانم فاش کنم.  اما بعد از این پرونده احتمالاً چیزهای زیادی را خواهید فهمید و این از من نیست، اما شما از این پرونده خواهید خواند، که می‌توانستند این کار را بهتر انجام دهند. همین مسئله برای من پیش می‌آید، من می‌وانستم به روشی بسیار بهتر و بهتر از این استفاده کنم.  اما وقتی پرونده تمام شود، خواهید دید.

به نظر می‌رسد وقتی پرونده تمام شد، می‌توانی راحت‌تر صحبت کنی؟

  - بله، پس از اتمام این پروسه شما قادر به صحبت کردن خواهید بود. که بگویید چه اتفاقی افتاده است، چه چیزی می توانست بهتر و همه چیز به کار گرفته شود، بنابراین برای شخص دیگری هم چنین اتفاق نمی‌افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز