خبرگزاری کار ایران

زندگی تجملاتی و گران قیمت مسوت اوزیل در لندن

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۲۵۴

به گزارش ایلنا، مسعود اوزیل، هافبک آرسنال خوب بلد است که چطور زندگی پرتجملی داشته باشد. این بازیساز آلمانی هفته‌ای 350هزار پوند دستمزد می‌گیرد. بازیکنان آرسنال در شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتند از دستمزدشان کم کنند، اما اوزیل حاضر نشد 5/12 درصد کاهش دستمزدش را بپذیرد. او در عمارتی در شمال لندن زندگی می‌کند که قیمتش 10 میلیون پوند است.

او همچنین با خودروهای گران‌قیمتش به زمین تمرینی کولنی می‌رود. خودرو محبوب او یک مرسدس به قیمت 800هزار پوند است. او با این که در پول غوطه‌ور است، کارهای خیریه‌ هم انجام می‌دهد و هزینه عمل جراحی کودکان بیمار را می‌پردازد. او همچنین یک بار در 16 اردوگاه پناهجویان در ترکیه و سوریه، غذای 100هزار نفر را تأمین کرد.

اما او با ثروتش چه چیزهایی خریده است؟

اوزیل 31ساله در سال 2013 با قراردادی به ارزش 5/42 میلیون پوند از رئال مادرید راهی آرسنال شد. در سال 2016 بود که او ساکن عمارتی در یک منطقه ثروتمندنشین در شمال لندن شد. این عمارت شش اتاق خواب دارد و دکوراسیون آن الهام‌گرفته از ریشه‌های اوزیل در ترکیه است.

در واقع تمامی سنگ‌های اتاق پذیرایی او از ترکیه وارد شده است، و طراحی خانه هم به عهده دوست او بوده که طراحی داخلی انجام می‌دهد.

اتاق محبوب او شبیه به بازارهای استانبول است، و تزئینات جذابی دارد. در اتاق پذیرایی، یک نقاشی از یک سلطان عثمانی که حاکم استانبول بوده در قابی از جنس برنز نقش بسته است.

اتاقی هم هست که اوزیل می‌گوید: «در آن استراحت می‌کنیم.»

اما جذاب‌ترین بخشی که در خانه او وجود دارد، لوگو او است که روی در اتاق سینما و بازی نقش بسته است. او در این اتاق فیفا بازی می‌کند و به همراه همسرش، امینه گولشه، به تماشای فیلم می‌پردازد.

اوزیل آشکارا از میراث ترک‌اش در تزئین خانه استفاده کرده است، اما او شرکت تولیدکننده خودرو آلمانی مرسدس بنز را هم خیلی دوست دارد. خودرو محبوب او G63 AMG است که ارزش آن حدود 143هزار پوند است.

رحیم استرلینگ، داوید لوییز و ویرجیل فان‌دایک هم همه طرفدار SUV هستند که رقیب رنج روور و لامبورگینی اوروس به شمار می‌آید.

او یک S65 AMG به قیمت 183هزار پوند هم دارد، که موتور آن دوقلو و توربو و 6 لیتری است. توان آن هم 621 اسب بخار است. این خودرو می‌تواند در عرض تنها 1/4 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند و طراحی بسیار شیکی هم دارد.

اوزیل یک ابرماشین دو دره SLS AMG به قیمت 165هزار پوند هم دارد. او این خودرو را در سال 2014 خریداری کرده است. صفر تا صد این خودرو تنها 8/3 ثانیه طول می‌کشد و می‌تواند به سرعت 315 کیلومتر در ساعت هم برسد. جرمی کلارکسون یک بار گفته بود که این بهترین خودرو دنیا است.

اوزیل در طول این سال‌ها پشت فرمان خودرو فراری 458 ایتالیا خود هم نشسته است که ارزش آن 200هزار پوند است. او سوار پورش پانامرا توربو با قیمت 120هزار پوند هم می‌شود و چندین آئودی هم دارد، از جمله یک Q7 (که قیمت ارزان‌ترین مدل آن 52هزار پوند است) و یک RS5 (به قیمت نزدیک به 63هزار پوند).

اوزیل علاقه زیادی هم به لباس‌های ورزشی دارد و کلکسیونی از آنها را جمع‌آوری کرده است. او اتاقی در خانه‌اش دارد که در آن کفش‌ها و تجهیزات ورزشی را نگه‌داری می‌کند که واقعاً فوق‌العاده است. با نگاهی به آنها می‌توان هشت جفت کفش آدیداس ییزی را دید که ارزش مجموع آنها حدود 1400 پوند است. او همچنین چندین کفش لوبوتین با روکش طلا هم دارد که 865 پوند قیمتش است.

او از یک مدل هدفون بیتس هم استفاده می‌کند که با همکاری با بالمین ساخته شده است و 450 پوند ارزش دارد. اوزیل یک کمربند چرمی هرمس هم دارد که هدیه مادرش است و برای او 530 پوند خرج برداشته است. حالا چه کسی دوست ندارد مانند اوزیل زندگی کند؟

 منبع: سان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز