خبرگزاری کار ایران

توافق 20 تیم ایتالیایی: سری آ باید برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۲۴۴

باشگاه‌های ایتالیایی علیرغم وجود ویروس کرونا در این کشور موافق برگزاری ادامه رقابت‌های فصل 20-2019 هستند.

به گزارش ایلنا، با وجود گزارش‌هایی مبنی بر اینکه برخی از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر ایتالیا می‌‌خواستند از این رقابت‌‌ها کنار بکشند تا مسابقات نیمه کاره بماند، اما آنها به تازگی به توافق رسیده است که لیگ مجددا برگزار شود.

هر 20 باشگاه حاضر در مسابقات سری آ ایتالیا رای داده‌اند تا هر زمان که ممکن باشد، فصل 20-2019 را از سر بگیرند. گزارش‌هایی در هفته‌هایی اخیر وجود دارد مبنی بر اینکه برخی از باشگاه‌ها با شروع مجدد فصل مخالف بودند، چرا که ایتالیا یکی از سخت‌ترین وضعیت‌‌ها بین کشورهای اروپایی در مبارزه با ویروس کرونا را داشته، اما اکنون توافقاتی بین تیم‌ها و فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) حاصل شده است.

این خبر امروز از طریق تماس کنفرانسی بین نمایندگان باشگاه‌هاه تأیید شد، اما بستگی به این دارد که آیا دولت ایتالیا مجوز شروع مجدد فوتبال را خواهد داد یا خیر.

پائولو دال پینو، رئیس سری آ، اظهار داشت: "مطمئناً ما می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم، مخالف طبیعت است که در غیر این صورت بگوییم. افرادی که حرفه‌ای دارند همیشه دوست دارند در صورت رعایت استانداردها و پروتکل‌های بهداشتی این کار را انجام دهند. ما به مانند همیشه توصیه‌های دولت را رعایت خواهیم کرد. آنها می‌توانند از روحیه سازنده و همکاری ما اطمینان داشته باشند و هماهنگی من با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا مطلق است. "

نخست وزیر ایتالیا، جوزپه کنته پیش از این اعلام کرده بود که تیم‌های ورزشی حرفه‌ای می‌توانند برگزاری تمرینات را از 18 مه از سر بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز