خبرگزاری کار ایران

لفته حمیدی:

فولاد راه درخشش در ایران و آسیا را دنبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۹۶۶

مربی تیم زیر 17 سال فولادخوزستان می‌گوید آکادمی باشگاه فولاد به مانند همیشه در بازیکن‌سازی فعال و پیشتاز است.

به گزارش ایلنا، لفته حمیدی مهاجم سابق فوتبال فولادخوزستان درباره حضور دوباره در باشگاه به عنوان مربی تیم زیر 17 سال فولاد گفت: خوشحال هستم که به خانه خودم بازگشتم، از زمان حضور آقای آذری و آقای نکونام راه مناسبی برای حضور دوباره پیشکسوتان در باشگاه فولاد ایجاد شده است. ما پس از چند سال به خانه خود بازگشتیم و قطعا باشگاه فولادخوزستان با حضور آقای آذری راه خوبی برای پیشرفت و درخشش دوباره در فوتبال ایران و آسیا را پیدا کرده است. مدرک مربی‌گری B آسیا را گرفته‌ام و منتظر شروع کلاس‌های دوره Aآسیا هستم.

وی در ادامه افزود: باشگاه فولادخوزستان از گذشته در بازیکن‌سازی و داشتن آکادمی فعال در فوتبال ایران زبانزد بوده، اکنون بازیکنان زیادی در آکادمی و تیم‌های پایه باشگاه‌ هستند که قطعا آینده درخشانی را در فوتبال ایران خواهند داشت، تلاش باشگاه و مربیان آکادمی این است تا بتواند در امر بازیکن‌سازی به مانند گذشته در ایران پیشتاز باشد.

مهاجم سابق تیم فولادخوزستان درباره تعطیلات لیگ گفت: تعطیلی به نظر من معقول بود چرا که در تمام دنیا لیگ‌های برتر تعطیل شد. فولادخوزستان با آقای نکونام روزهای خیلی خوبی داشت و فکر می‌کنم بزرگترین ضرر را تیم فولاد کرد و قطعا با شروع دوباره لیگ این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

حمیدی در انتها درباره تلاش پزشکان و پرستاران نیز در روزهای کرونایی گفت: پزشکان و پرستاران تلاش زیادی در این روزها برای سلامتی جامعه می‌کنند و از آن‌ها ممنون هستیم. انشالله که این مشکل حل بشود و سلامتی به جامعه بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز