خبرگزاری کار ایران

انتقاد مدافع پیکان از مسئولین سازمان لیگ؛ از بلاتکلیفی خسته شدیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۹۰۷

مدافع پیکان بلاتکلیفی کنونی را به ضرر بازیکنان می‌داند و امیدوار به تغییر شرایط کنونی است.

به گزارش ایلنا، تیم پیکان تهران با 15 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد اما فاصله آنها با تیم شاهین بوشهر یک و دو تیم سایپا و گل گهر چهار امتیاز است. از آنجا که هنوز 9 بازی  و 27 امتیاز دیگر باقی مانده هیچ تیمی را به طور قطع نمی‌توان سقوط کرده به لیگ یک دانست. میلاد شیخ سلیمانی مدافع خوزستانی پیکانی‌ها هم بسیار امیدوار است که تیمش در ادامه راه با کسب امتیازهای لازم در لیگ برتر بماند.

 

فصل را با حسین فرکی شروع کردید و در حال حاضر هم عبدالله ویسی هدایت تیم‌تان را برعهده دارد.

اوایل فصل که با حسین آقای فرکی شروع کردیم خیلی امیدوار بودیم که با این تیم جوان بتوانیم در بالای جدول حضور داشته باشیم و در نهایت تک رقمی باشیم. نتایج بدی هم نگرفتیم در ابتدا اما کم کم تیم دچار افت شد. البته ایشان خیلی زحمت کشیدند که جا دارد به سهم خودم تشکر کنم.

 

چرا تیم دچار افت شد در حالی که بازیکنان خوبی هم دارد و اتفاق جالب این که پیکان همین الان هم صاحب یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ است.

ببینید تعدادی از بچه‌های ما به دلیل عملکرد خوب‌شان در همان هفته‌های آغازین  لیگ  از تیم‌های بزرگ پایتخت پیشنهاد دریافت کردند که تمرکزشان را از دست دادند. در ادامه هم که روند تیم خوب نبود و برخلاف انتظارات‌مان نتیجه نگرفتیم همین باعث شد تا اعتماد به نفس‌شان کم و استرس‌شان زیاد شود. در نهایت هم منجر به جدایی آقای فرکی و انتخاب آقای ویسی به عنوان سرمربی جدید شد.

 

همزمان با تغییر سرمربی یک بازی عجیب هم در تبریز مقابل ماشین سازی داشتید که شکست 2-0 را در ثانیه‌های باقی مانده با تساوی 2-2 عوض کردید که اتفاقاً یکی از گل‌ها را هم شما زدید.

تغییر در کادرفنی به تیم شوک وارد کرد و شرایط  را  تغییر داد. بدون شک تیم ما از نظر فنی مشکل نداشت، ولی به شوک نیاز داشت و بهترین اتفاق برای ما دو گل در دقایق ۹۰ و ۹۴ بود. آقای ویسی در آن بازی به دلیل فرصت کوتاهی که داشت خیلی زمان برای برنامه‌های تاکتیکی نداشت و بیشتر از نظر روحی - روانی روی تیم کار کرد. خوشبختانه برنامه‌هایش جواب داد و ما بازگشت خوبی داشتیم. خوشحالم  که در آن بازی نقش موثری داشتم و برای تیمم گل زدم.

 

الان شرایط چگونه است؟

خدا را شکر، شرایط تمرینی و تیمی هم با حضور ایشان بهتر شد و در چند بازی اول نتایج بدی به دست نیاوردیم که لیگ به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل شد.

 

دراین شرایط بازیکنان به صورت انفرادی تمرینات‌شان را انجام می‌دهند. به نظر شما چقدر این مدل تمرین می‌تواند به بازیکن کمک کند.

من خودم طبق برنامه هر روز تمریناتم را پیگیری می‌کنم اما خودتان می دانید که شرایط تمرین گروهی صد در صد با تمرین انفرادی فرق می‌کند. شما هر چقدر هم در تمرین انفرادی فشار بیاورید به اندازه فشار تمرین گروهی نیست. حتماً بچه‌ها تمرین دارند اما این تمرینی نیست که یک فوتبالیست به آن نیاز دارد و در زمین خودشان را نشان دهند. البته چاره‌ای هم نیست.

 

در حال حاضر زمان شروع دوباره لیگ اعلام نشده و تمام باشگاه‌ها بلاتکلیف هستند. شما فکر می‌کنید لیگ چه زمانی آغاز خواهد شد؟

فعلاً که این ویروس هست و به طور کلی از بین نرفته اما اینکه از چه زمانی بازی‌ها شروع شود را نمی‌دانم. از آنجا که سلامتی تمامی هواداران، بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی یک بازی در اولویت قرار دارد به نظرم برگزاری لیگ با این شرایط ریسک بزرگی است چون در این وضعیت احتمال ابتلا به این ویروس زیاد خواهد بود. شاید بهتر باشد شرایط به حالت عادی برگردد و بعد از آن بازی‌ها شروع شود.

 

تیم شما در انتهای جدول قرار دارد و با توجه به بازی‌های پیش رو چقدر به بقا درلیگ امیدوارید؟

من فکر می‌کنم 9 بازی به پایان فصل مانده و از آنجا که چند بازی شش امتیازی داریم اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم. من مطمئنم به خصوص در آن چند بازی حساس برنده خواهیم شد و در لیگ می‌مانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز