خبرگزاری کار ایران

بحران مالی در پارس جم؛ اجازه بازی از خریدهای نیم فصل گرفته می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۳۳۴

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان لیگ برتر قصد دارد کارت بازی نفراتی که در نیم فصل به این تیم آمدند را باطل کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پارس جم که در سال‌های اخیر درگیر مشکلات عدیده مالی بوده و شاید از این نظر وضعیتی به مراتب بدتر از خیلی از تیم‌های لیگ برتر داشته باشد حالا درگیر یک ماجرای پیچیده شده است و احتمال دارد مشکل جدی در استفاده از خریدهای نیم فصل خودش داشته باشد.

ماجرا از این قرار است که کمیته تعیین وضعیت به دلیل پرونده‌های سنگین بدهی این باشگاه قصد داشت در نیم فصل مانع امضای قرارداد و صدور کارت بازی نفرات جدید این تیم شود ولی مسئولان باشگاه چک ضمانت یک میلیاردی در اختیار این کمیته قرار داده و تعهدی یک ماهه برای رفع مشکلات مالی و بدهی‌ها دادند که با گذشت چند ماه از آن ماجرا هنوز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

از همین رو کمیته تعیین وضعیت می‌تواند با ابطال کارت بازی نفرات جدید این تیم مانع حضور آنها در ادامه رقابت‌ها شود و از این رو دردسری جدی در کمین این تیم و بازیکنان جذب شده‌اش در نیم فصل قرار دارد.

آدام همتی، فرید محمدی زاده، میلاد باقری و میلاد خدایی‌اصل، 4 بازیکنی هستند که نیم فصل جذب پارس جم شدند و در آستانه چنین مشکلی هستند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز