خبرگزاری کار ایران

بیلی گیلمور: از الگوگیری از ژاوی و اینیستا تا مدل بربری!

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۵۷۲

​ستاره 18 ساله تیم چلسی انگلیس در برنامه فوتبال شو با جیمی ردکاپ هم صحبت شد.

به گزارش ایلنا، در مصاحبه اختصاصی با اسکای اسپورتس، بیلی گیلمور، بازیکن جوان چلسی ستاره‌های الهام بخش فوتبال خود را نشان می‌دهد، بینشی از نمایش هیجان انگیز خود در برابر لیورپول را بازتاب می‌دهد و همینطور شجره مدلینگ خود را فاش می‌کند. این بازیکن جوان با عملکرد دیدنی در خط میانی چلسی خود را مورد توجه قرار داده است، روی کین به عنوان کارشناس اسکای پس از اولین مسابقه او برای آبی‌های لندنی برابر اورتون، ستایش‌های به خصوصی از او داشت. گیلمور در گفتگو با ردکاپ در برنامه The Football Show، ستاره‌های بزرگی را که در سنین جوانی از آنها الهام گرفته بود را معرفی کرد.

او گفت: "وقتی من کم سن‌تر بودم نمایش کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی را تماشا می‌کردم؛ صادق باشیم، همه این کار می‌کردند. اما وقتی شروع به تجزیه و تحلیل بازی خود کردم و به این فکر کردم که دوست دارم بیشتر شبیه چه بازیکنانی باشم، بیشتر شبیه آندرس اینیستا، ژاوی، سسک فابرگاس بود - این بازیکنان بودند که من از رفتار آنها الگو گرفته‌ام. این چیزی در مورد نحوه عبور توپ و دریافت توپ بود، همه چیز تند و سریع بود. سرخیو بوسکتس هم یکی از الگوهای من است؛ وقتی بارسلونا را تماشا می‌کنید و بوسکتس را بصورت جداگانه تماشا می‌‎کنید، همه چیز در اطراف او اتفاق می‌افتد. از سبک این مدل بازیکنان الگو می‌گیرم چون توپ را می‌گیرند و سپس به حرکت در می‌آیند."

گیلمور پیش از انتقال به چلسی در جولای 2017 زمانیکه تنها 16 سال سن داشت، از کودکی کارش را با آکادمی باشگاه رنجرز در اسکاتلند آغاز کرده است. کمتر از سه سال پس از این اتفاق، اکنون او عضوی از تیم اول چلسی است. او با تایید بر انتخاب درستی که داشته، گفت: وقتی من در رنجرز بودم مربیان جوانان شگفت انگیز بودند و خیلی به من کمک کردند. من به یک آکادمی نمایش در اسکاتلند رفتم رفتم که در آنجا تمرینات انفرادی انجام می‌دادند – بسیار هیجان انگیزتر از کلاس جغرافیا – در آنجا دوره‌های منظمی را پشت سر می‌گذارید و از فوتبال لذت می‌برید. پدر من هم فوتبال بازی می‌کرد، او همیشه به من می‌گوید که ساده باش، سخت کار کن و از اشتباه پرهیز کن. در آن زمان [هنگام انتقال به چلسی]، من واقعاً نمی‌دانستم چه اتفاقی خواهد افتاد. اما وقتی به باشگاه رفتم، همه چیز را دیدم و آنها نقشه‌ای داشتند که باور نکردنی بود. این یک رویا بود. همیشه می‌خواستم بروم و در لیگ برتر بازی کنم تا خودم را تست کنم و ببینم در چه سطحی هستم. وقتی برای اولین بار در تمرینات شرکت کردم، اینطور گفتم که یک هافبک هجومی هستم، سپس جودی موریس من را به یک بازیکن عمیق‌تر تبدیل کرد. رسیدن به توپ و شروع کردن بازی برای من بهترین انتخاب است، اما من خوشحالم که در هر مکانی بازی کنم. "

نمی‌خواستم چیزی را خراب کنم

یک بازی جام حذفی در ماه مارس برابر لیورپول بود که واقعاً گیلمور را در کانون توجه قرار داد. در سومین بازی که او از ابتدا در ترکیب حضور داشت و مقابل تیم بزرگی مانند لیورپول قرار می‌گرفت. در حالیکه چلسی توانست با نتیجه دو بر صفر در این بازی پیروز شود، او به مانند یک بازیکن باتجربه در خط میانی چلسی نقش آفرینی کرد. چند روز بعد این بازیکن 18 ساله مقابل اورتون که در آن زمان زیر نظر کارلو آنجلوتی دوباره جوان شده بود فیکس بازی کرد و توانست جایزه بهترین بازیکن زمین را به دست بیاورد. او گفت:" در جریان این بازی‌ها، همیشه فکر می‌کردم که می‌‎خواهم چه کاری انجام بدهم. وقتی سرمربی به من گفت که به زمین برو و بازی خودت را به اجرا بگذار، این به من یک اطمینان و دلگرمی داد که آنچه به آن علاقه دارم را به اجرا بگذارم. مقابل لیورپول لحظاتی برای من وجود داشت که احساس می‌‎کردم در حال انجام سخت‌ترین کار هستم اما توپ را می‌گرفتم و احساس خوبی به دست می‌آوردم. در ترکیب بازیکنانی بودند که به خوبی فرار می‌کردند و همین کار را برای ارسال پاس‌ها من آسان می‌کرد. این یک بازی عالی و بی نظیر بود، بنابراین من خوشحال شدم که خوب بازی کنم و بعد با دریافت جایزه بهترین بازیکن مسابقه، برایم شگفت انگیز بود. من هرگز به آن فکر نکرده بودم، فقط می‌خواستم بازی کنم، چیزی را بهم نزنم و همه چیز درست پیش برود. حضور در ترکیب اصلی چلسی مقابل لیورپول، بهترین تیم حال حاضر جهان، یک احساس بی نظیر بود."

بنابراین این سوال پیش می‌آید که وقتی تلفن گیلمور با یک شماره ناشناس رو به رو شود، آن زمان منتظر دعوت به تیم ملی اسکاتلند باشد. او گفت:" همه احساس من برای ملی پوش شدن را می‌دانند. فقط نباید از این روند فاصله بگیرم. باید سخت‌کوش باشم و ببینم که به کجا می‌روم. بعد از بازی لیورپول، من با اندی رابرتسون پیراهنم را عوض کردم. او بعد از بازی به سمت من آمد و گفت" خوب بودی، تو واقعاً خوب بازی کردی، این کار را دوباره انجام بده و امیدوارم به زودی در ترکیب تیم اول قرار بگیری. شنیدن چنین چیزی از کاپیتان تیم ملی واقعا برایم شگفت انگیز بود بعد از او درخواست کردم که پیراهن‌‌هایمان را با هم تعویض کنیم و او گفت که در رختکن این کار را انجام بدهیم. 

من مدل هم هستم!

او در زمین فوتبال تاثیرگذار است اما به واسطه فیزیک مناسب و چهره جذابی که دارد خارج از زمین فوتبال هم مورد توجه است. در بخش سوالات جذاب ردکاپ از گیلمور او اعلام کرد که یکبار برای برند باربری مدل شده است. او گفت:" مدیربرنامه‌ام با من تماس گرفتم و اعلام کرد که یک درخواست از بند بربری دارد و آیا من می‌پذیرم که این پیشنهاد را ببینم یا خیر. بعدتر پدرم با من تماس گرفت و گفت که نظرت چیست و گفتم که بله آن را انجام خواهم داد. مدیربرنامه‌ام دوباره تماس گرفت و گفت که برای فردای آن روز قرار ملاقات را هماهنگ کرده است و من به او گفتم که نه! گفت چرا نه؟ گفتم چون من فکر می‌کردم که این فقط یک شوخی است! پس به دفتر این برند رفتیم و عکاسی کردیم، خوب بود اما یک مقدار شبیه چوب خشک بودم! من یک روز از هیترو یا گاتویک به خانه می‌رفتم و آنجا یک فروشگاه Burberry را دیدم. نزدیک بود که بال در بیاورم، چرا؟ چون عکسم روی بیلبورد بود! مجبور شدم از آن عکس بگیرم و آن را برای پدرم ارسال کنم. 

ردکاپ: گیلمور یک استعداد بزرگ است

ردکاپ نوشت: من با فرانک لمپارد و جودی موریس در مورد بیلی صحبت کرده‌ام؛ آنها درباره این جوان تعریف‌های متفاوتی دارند - او چقدر بازیکن خوبی برای کارهای روی زمین است، می‌خواهد بیاموزد، با نگرش عالی به زمین و خارج از زمین فکر می‌کند و مهم‌‌تر از همه او استعداد ویژه‌ای دارد. شما به طور معمولی نمی‌خواهید روی بازیکنان جوان فشار زیادی وارد کنید اما او استعداد زیادی برای استقلال در فضاسازی دارد. او زمانی که با توپ حرکت می‌کند واقعا راحت به نظر می‎رسد. وی خاطرنشان کرد که عاشق بازیکنانی امثال اینیستا، ژاوی و فابرگاس است. می‌توانید همین استعداد را در بازی او مشاهده کنید. اصول کارهایی که او انجام می‌دهد واقعاً خوب است. او یک پسر خوب است که در آینده از او بیشتر می‌شنویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز