خبرگزاری کار ایران

صمد مرفاوی در گفت و گو با ایلنا:

ضعف مدیر است که نتوانسته تیم را جمع وجور کند/سعادتمند تجربه ندارد/ در استقلال هر کسی ساز خودش را می‌زند

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۲۹۶

پیشکسوت استقلال در خصوص مدیریت مدیرعامل جدید این تیم انتقاداتی را وارد کرد.

عبدالصمد مرفاوی پیشکسوت استقلال در گفت و گو با ایلنا در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه استقلال افزود: این شرایط جدید است و تاکنون سابقه نداشته که بازیکنان علیه باشگاه بیانیه صادر کنند.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد که شرایط بسیار سخت و طاقت‌فرسایی در این باشگاه به وجود آمده است و امیدوارم هر چه زودتر شرایط تغییر کند.

مرفاوی درباره اینکه عملکرد سعادتمند مثبت بوده یا خیر افزود: سعادتمند قبلا در این تیم حضور داشته و شرایط این تیم را می‌دانسته اما باید قبول کنیم ایشان تجربه مدیریت درا ستقلال را ندارد و به نوعی ریسک کرده است.

پیشکسوت استقلال افزود: سعادتمند باید آرامش را به استقلال بازگرداند به عنوان مدیر باید حاشیه را از این تیم رفع کند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکن به کمیته انضباطی دعوت می‌شود اما نمی‌رود این ضعف یک مدیر است که نتوانسته تیمش را جمع و جور کنند هر روز هم در این تیم استعفا می‌دهند ما نفهمیدیم چه کسی هست و چه کسی نیست. سعادتمند باید قدرتش را در استقلال بیشتر کند و گرنه مانند الان هر کسی ساز خودش را می‌زند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز