خبرگزاری کار ایران

فرامرزیان: در فاصله یکسال تا المپیک منابع فدراسیون‌ها را تامین می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۰۳۲

معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش گفت: در خصوص آماده‌سازی یا اردوهایی که فدراسیون‌ها برای المپیک دارند، امیدوارم امسال هم با سربلندی بتوانیم منابع مورد نیاز را تامین کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان در خصوص حمایت از فدراسیون ها یکسال قبل از بازی های المپیک گفت: ما با توجه به منابعی که در اختیار داریم و برنامه هایی که وجود دارد منابع را تخصیص می‌دهیم. این برنامه ها از حوزه قهرمانی به ما معرفی می شود، یعنی اعلام می کنند الان آماده سازی شروع شده یا ورزشکاران تمرین دارند، اردوها باید برگزار شود و یا اینکه اعزام‌هایی هست، در این صورت وضعیت برنامه ها از حوزه قهرمانی تعریف و پیشنهاد می شود که چه بخشی از منابع تخصیص پیدا کند.

فرامرزیان ادامه داد: ما هم با توجه به منابع موجود برنامه ریزی می کنیم که چه بخشی از این منابع را به چه نحوی در اختیار چه فدراسیونی قرار دهیم اما آنچه که مسلم است ما برای آنکه روال عادی کار فدراسیون ها برقرار باشد حداقل هایی را برای آنکه حقوق و نگهداری سازمان های اداری  این فدراسیون ها هست پرداخت می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: بعد از اینکه مصوبه های جدید ستاد کرونا در مورد نحوه فعالیت ورزش ابلاغ شد در خصوص آماده سازی یا اردوهای که تیم‌ها دارند و اعزام هایی که برای آنها صورت می گیرد، امیدوارم امسال هم با سربلندی بتوانیم منابع مورد نیاز را تامین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز