خبرگزاری کار ایران

دادرس: تحت نفوذ هیچ شخص و جریانی نیستیم و مستقل رای می‌دهیم/ هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۸۳۴

عضو کمیته استیناف در مورد رای دیدار سپاهان - پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی دادرس در خصوص رای دیدار سپاهان - پرسپولیس اظهار داشت: در نشست روز پنجشنبه صحبت‌های دو طرف را شنیدیم و آقای صالحی خیلی دقیق و هوشمندانه و با استناد به قوانین سوالاتش را مطرح کرد و آنها هم پاسخ دادند و جلسه بسیار خوبی بود. اعضا حرف‌ها را شنیدم و باید شور نهایی را فردا برگزار کنیم و بعد انشا شده و اعلام می‌شود. اگر فردا رای امضا شود به سرعت آن را منتشر خواهیم کرد. 

وی در پاسخ به این سوال که رای قرار بوده روز گذشته صادر شود و به خاطر برخی جریان‌ها به تاخیر افتاده هم گفت: این حرف‌ها دوریال نمی‌ارزد. پشت پرده‌ای وجود ندارد و یک حکم قرار است صادر شود و هیچ صحبتی در این میان وجود نداشت. ما آدم‌هایی نیستیم که تحت نفوذ و فشار خاصی قرار بگیریم. افراد کمیته استیناف از افراد با صلاحیت و قضات با تجربه هستند و وقت گذاشتند تا پرونده را بررسی کرده و رای نهایی را اعلام خواهند کرد. اطمینان داشته باشید ما تحت نفوذ هیچکس نیستیم و رای را صادر خواهیم کرد.

دادرس در مورد اینکه برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص رای استیناف منتشر شده گفت: هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. ما باید با سایر اعضا و با بررسی آئین نامه و شور و مشورت تصمیم بگیریم و رای را صادر کنیم و پس از امضا آن را منتشر کنیم. هیچ حرفی تا الان نبوده و اینها ساخته ذهن برخی است. یک عمده به عمد برای جو سازی و فضا سازی برای اینکه رای را به سود خودشان در بیاورند اخبار نادرست منتشر می‌کنند و خبرنگار و روزنامه و سایت در اختیار دارند. این افراد چشمشان را بسته و دهانشان را باز کرده و برخی دیگر هم تحت تاثیر سایرین قرار دارند و این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

وی در مورد سایر پرونده‌هایی مثل پرونده سایپا یا شهرخودرو که با احکام سنگینی روبرو شده گفت: هر رایی که چه از سوی کمیته انضباطی و چه از سوی کمیته تعیین وضعیت صادر می‌شود یک مبنا و دلیل قانونی دارد و کسی از روی دلبخواه خودش را نمی‌دهد و حالا اینکه یک عده خوششان نمی‌آید بحثش جداست. همیشه در احکام قضایی یک طرف خوشحال است و یک طرف ناراحت و این طبیعی است. پرونده‌هایی که نام برده شد به دست ما رسیده ولی فعلاً مشغول بررسی پرونده سپاهان - پرسپولیس هستیم و هروقت شر این پرونده خوابید به سراغ سایر گزینه‌ها می‌رویم. البته شر هم نیست و یک پرونده ساده است و بی‌خودی با پرداختن به آن بزرگش کردند چرا که دو تیم اسم و رسم‌دار هستند و در بعد تبلیغات و رسانه قوی عمل کردند.

 

حجم ویدیو: ۱۴.۸۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۴۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز