خبرگزاری کار ایران

امید نمازی: کی‌روش هیچ وقت پاداش اضافی از فدراسیون فوتبال نگرفت/ هرچه به او پرداخت شد حقش بود

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۶۴۶

مربی اسبق تیم ملی و دستیار کارلوس کی‌روش در مورد حواشی اخیر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، چند وقتی است که بحث پاداش کارلوس کی‌روش برای صعود ایران به جام جهانی در رسانه‌ها مطرح شده و واکنش‌های مختلفی به همراه داشته است.

امید نمازی که از ابتدای حضور کی روش در ایران تا جام جهانی 2014 برزیل حدود سه و نیم سال کنار او بود در واکنش به حواشی روزهای اخیر پیرامون پاداشت او گفت: چند وقتی است در رسانه های ایرانی موضوع پاداش های آقای کی روش حاد شده و صحبت هایی درباره اش می شود که البته این مسائل درست نیست.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید من با کی‌روش در مدت حضور در کادر تیم ملی نزدیکی زیادی داشتم و مسائل مالی بین او و فدراسیون را تا حد زیادی می دانم. به هر حال اکثر اوقات رابط بین او و فدراسیون بودم و ایشان را همراهی می کردم. برخی پاداش ها در قرارداد او وجود داشت که حقش بود و طبق قرارداد آنها را طلب می‌کرد اما این که خارج از قرارداد پاداش اضافه‌ای دریافت کند، صحت ندارد.

مربی اسبق تیم ملی همچنین گفت: در طول 3.5 سالی که کنار کی روش بودم هیچ وقت او پاداش اضافه ای نگرفت و حتی گاها این پاداش هایی که در قراردادش بود را نیز با دستیاران ایرانی به شراکت می گذاشت. دستیاران خارجی او قراردادهای جداگانه برای پاداش داشتند اما در قرارداد دستیاران ایرانی این مساله تعریف نشده بود. او پاداش ها را با دستیاران ایرانی از جمله خود من به اشتراک می گذاشت و حسن نیت داشت.

نمازی در پایان افزود: دلیلی برای دفاع از کی روش نیست و فقط خواستم با صراحت در این باره صحبت کرده و شفاف سازی کنم وگرنه موضوع دیگری وجود ندارد.

حجم ویدیو: ۱۱.۵۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز