خبرگزاری کار ایران

نیکفر: آماده بازی بودیم که به ما گفتند بازیکنان پرسپولیس از ورزشگاه خارج شدند/ بازی را در زمین بی طرف تکرار کنید

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۴۹۲

سرپرست مدیرعاملی سپاهان در مورد پرونده بازی برگزار نشده با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بحث دیدار انجام نشده سپاهان - پرسپولیس که در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر قرار بود برگزار شود همچنان مطرح است و چند روز قبل جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به این موضوع برگزار شد.

منوچهر نیکفر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان در گفتگو با شبکه خبر در این خصوص توضیحاتی داد:

* ما بازی رفت را جلوی تماشاگران پرسپولیس بازی کرده بودیم و هواداران انتظار داشتند که بازی برگشت با حضور هواداران سپاهان برگزار شود.

* دوستان در کمیته استیناف اشراف دارند و دفاعیات کامل را ارئه دادیم. به هر حال نکاتی وجود دارد که دوستان توجه داشته باشند. علاوه بر این بازی سپاهان و پرسپولیس همواره از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و اولین بازی بود که بدون تماشاگر قرار بود در اصفهان برگزار شود و وضعیت کرونا هنوز به این صورت در کشور نبود که جا بیفتد بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود.

* زمانی که ما تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده می‌کردیم تا روانه زمین مسابقه شوند به ما گفتند که بازیکنان پرسپولیس ورزشگاه را ترک کردند و آن‌ها حاضر به انجام بازی نیستند.

* من از دادرس و سایر اعضای کمیته استیناف درخواست دارم که با توجه به اینکه بازی سپاهان و پیروزی همواره از اهمیت خاصی برخوردار است یک فرصت دیگری بدهند و در یک زمین بی طرف این بازی انجام شود. به هر حال بحث‌های حقوقی جای خود دارد، اما حق بقیه تیم‌ها هم ضایع می‌شود و این بازی ۶ امتیازی است و اگر اجازه بدهند، این بازی انجام شود و نتایج فوتبال در زمین مسابقه مشخص شود.

 

حجم ویدیو: ۱۲.۴۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز