خبرگزاری کار ایران

درخواست جالب طرفداران پرسپولیس از کمیته استیناف درباره رای سپاهان

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۴۲۹

طرفداران پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای در فضای مجازی از کمیته استیناف خواسته‌اند که پرونده بازی پرسپولیس - سپاهان را عادلانه بررسی کنند.

به گزارش ایلنا، هفته گذشته کمیته استیناف با حضور دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان، اقدام به بررسی پرونده بازی این دو تیم در هفته بیستم لیگ نوزدهم کرد. پس از آن بود که مسئولان دو باشگاه در گفتگوهای مختلف، ادعای خود در زمینه برتری در حکم این بازی را مطرح کردند. امروز حتی یکی از مسئولان باشگاه شهرخودرو نیز در این باره صحبت کرد و گفت که تیم های لیگ برتری خواستار تکرار این بازی هستند.

حالا طرفداران پرسپولیس با انتشار بیانیه ای در فضای مجازی، مخاطب خود را علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف قرار داده و از او خواسته اند که این پرونده را عادلانه بررسی کند. در این بیانیه آمده است: باتوجه به صدور احکام ناعادلانه کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته استیناف، نوعی بدبینی از سوی عده کثیری از طرفداران پرسپولیس نسبت به نهادهای تصمیم‌گیر قضایی فوتبال ایران به وجود آمده است. حالا نه این که کمیته استیناف برای بهبود این نگاه باید چشم بسته به نفع پرسپولیس حکم را صادر کند بلکه باید با دوری از فضای مسمومی که مسئولان تیم سپاهان به کمک برخی از مسئولان تیم های رقیب ساخته‌اند، کار خود را به شکلی درست انجام دهد تا مشخص شود که در فدراسیون فوتبال ایران و حداقل در این پرونده های واضح، قانون مداری حاکم است.

در ادامه پرسپولیسی ها نگرانی خود را به این شکل مطرح کرده اند: نگرانی اصلی این است که کمیته استیناف بار دیگر کدخدامنشی کرده و نه مسیر عدالت، بلکه راه مساوات را در پیش بگیرد و حکمی برخلاف رای درست کمیته انضباطی صادر کند و دستور به تکرار مسابقه بدهد؛ رایی غیرقانونی که به هیچ عنوان مورد قبول هواداران پرسپولیس نخواهد بود.

حال باید دید در نهایت کمیته استیناف چه حکمی را در این باره صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز