خبرگزاری کار ایران

رمضانی: اسماعیلی قصد اهانت به باشگاه استقلال را نداشت / میلیچ و دیاباته مشکلات باشگاه را درک می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۲۹۲

سرپرست تیم استقلال تهران در گفتگو با خبرنگاران درباره مسائل این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال پس از جلسه با احمد سعادتمند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه‌ای درخصوص ادامه تمرینات داشتیم و شرایط را بررسی می‌کنیم. قرار شد به مجموعه ورزشی انقلاب بروم و کارهای لازم برای چمن این مجموعه انجام شود. مجموعه انقلاب به‌خاطر شیوع کرونا تعطیل شد و پیمانکار هم به مجموعه نرفته است، اما این شرایط را پیگیری می‌کنیم و انشاءالله وضعیت چمن مطلوب باشد.

او درباره جلسه با فرشید اسماعیلی که به علت عدم حضور این بازیکن برگزار نشد گفت: فرشید یا سایر بازیکنان استقلال نیت پاک و صادقی دارند. ممکن است بازیکن تحت شرایط احساسی و پرداخت نشدن مطالبات حرفی بزند. مشکل باید در خانواده حل شود و ما با اسماعیلی صحیت می‌کنیم. نشستی با هم ترتیب می‌دهیم و مشکل خاصی نیست. او قصد اهانت به باشگاه استقلال را نداشت.

سرپرست استقلال درباره جعلی بودن اسناد پرداخت مالی به میلیچ و دیاباته توضیح داد: بحث درباره اسناد اشتباه شده و باشگاه سندی به آنها نشان نداده است. قرار بود دوستی این کار را انجام دهد و ببینیم اسناد درست است یا خیر. میلیچ و دیاباته بسیار باشخصیت هستند و مشکلات باشگاه را درک می‌کنند. اگر پولی پرداخت شود، به همه پرداخت می‌شود.

رمضانی در مورد شائبه وجود اختلاف میان اعضای تیم استقلال و مدیران باشگاه همچنین گفت: ما همه یک تیم هستیم. فرشید بچه این باشگاه است و صحبت‌هایی تحت فشار مطرح کرده است. با اسماعیلی صحبت کردیم و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی با سعادتمند جلسه خواهد داشت یا خیر، گفت: این دو با هم به‌صورت تلفنی در ارتباط هستند اگر لازم باشد، جلسه‌ای خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز