خبرگزاری کار ایران

روی کین: منچستریونایتد راه خیلی درازی پیش رو دارد

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۲۵۴

بازیکن سابق منچستریونایتد معتقد است این تیم نیاز به پیشرفت زیادی دارد و از منچسترستی و لیورپول عقب است.

به گزارش ایلنا، روی کین، اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است بازیکنان این تیم باید تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوانند این تیم را به روزهای درخشانش نزدیک کنند.

کین گفت: قطعا فاکتور «حس خوب» طی بازی‌های آخر به یونایتد برگشته است. همچنین این فکر را در گوشه‌ای از ذهن‌مان داریم که اگر پل پوگبا برگردد و مارکوس رشفورد آمادگی‌اش را به دست بیاورد، از این هم بهتر خواهند شد. ولی یونایتد هنوز راه درازی در پیش دارد و خیلی از لیورپول و منچسترسیتی عقب است. قطعا نشانه‌ها نسبت به شش یا دوازده ماه قبل خیلی بهتر هستند. 

او ادامه داد: همه خریدها به خوبی جا افتاده‌اند و قطعا با گذشت زمان بهتر هم خواهند شد. اگر بازی‌ها ادامه پیدا کنند و آن‌ها بتوانند پایان خوبی در این فصل داشته باشند، سپس یکی-دو بازیکن خیلی خوب در تابستان به خدمت بگیرند، این گام بزرگ دیگری برای بازگشت آن‌ها خواهد بود اما هنوز مقداری فاصله دارند.

کین همچنین می‌گوید که شیاطین سرخ به مدافعان جدیدی نیاز دارند: مردم همیشه از نیاز باشگاه‌های بزرگ به بازیکنان هجومی می‌گویند. اما به عقیده من یونایتد هنوز به یکی-دو مدافع دیگر نیاز دارد. از زوج تیم در مرکز خط دفاعی رضایت ندارم، آن‌ها به یک مدافع میانی دیگر نیاز دارند. ضمنا لوک شاو هم مرا متقاعد نمی‌کند. برندن ویلیامز به عنوان یک پسر راست پا در آن سمت زمین خوب کار کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز