خبرگزاری کار ایران

باقرزاده: آماده درخشش در المپیک بودیم/ شمشیر بازی یکی از ارزشمندترین مدال های تاریخ ورزش ایران را به ارمغان آورد

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۹۸۷

رییس فدراسیون شمشیربازی معتقد است مدال مجتبی عابدینی در رقابت‌های قهرمانی جهان که در سال ٩٨ به ارمغان آمد یکی از ارزشمندترین مدال‌های تاریخ وررش ایران است.

به گزارش ایلنا، ️فضل الله باقرزاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، موفقیت شمشیربازی را در کسب اولین مدال جهانی این رشته و کسب چهار سهمیه سابربرای المپیک ، موفقیت آمیز ارزیابی کرد و اظهار داشت: اولین مدال جهانی شمشیر بازی و کسب ٤ سهمیه در اسلحه سابر برای المپیک ٢٠٢٠ کار بزرگ و تاریخی این رشته محسوب می شود که تلاش و برنامه ریزی ما به سمتی است که مدال المپیکی هم برای این رشته به ارمغان آید.

️رییس فدراسیون شمشیر بازی گفت : از ١٨٩٦ که المپیک با ٩ رشته آغاز شد ، شمشیر بازی در قالب المپیک های کهن و نوین همیشه وجود داشته و خوشحالیم که این موفقیت ها برای ورزش ایران در این رشته با سابقه بدست آمده و هر چند ورزشکاران ما آماده درخشش در المپیک بودند اما اکنون هم در شرایط قرنطینه خانگی برنامه های پیمان فخری را اجرا می کنند اما هیچ تمرینی جای مسابقه و اردو را نمی گیرد بنابراین امیدوارم هر چه زودتر بر ویروس کرونا غلبه کنیم.

دکتر باقرزاده گفت: در حالی چهار سهمیه بدست آوردیم که هنوز به کسب سهمیه های اسلحه های فلوره و آپها امیدواریم و از المپین های فعلی هم برای درخشش در المپیک تابستان آینده حمایت کامل خواهیم کرد و از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم ویژه تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز