خبرگزاری کار ایران

نگاهی به شوتزن ترین تیم های لیگ نوزدهم تا پایان هفته بیست و یکم

قائدی با استقلال، حاج صفی با تراکتور در صدر!

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۸۶۷

استقلال در 20 بازی ای که انجام داده در هر مسابقه 14.6 مرتبه شوت به سمت دروازه رقبا شلیک کرده است

به گزارش ایلنا،در دنیای فوتبال گل زدن و باز کردن دروازه حریفان برای هواداران هر تیمی یک اتفاق جذاب و عالی به شمار می آید. حالا این اتفاق در ورزشگاه و جلوی دیدگان هواداران باشد و یا اینکه در خانه و در قاب جادویی تلویزیون رخ دهد جذاب است اما جذاب تر برای آنها گلی است که با یک اتفاق شیرین یعنی شوتزنی رخ دهد که زیبایی های گل را برای هواداران هر تیمی دو چندان می کند. به همین خاطر با کمک اطلاعات سایت متریکا نگاهی به گل های لیگ نوزدهم تا پایان هفته بیست و یکم داشتیم تا شوتزن ترین تیم را معرفی کنیم. 

استقلال شوتزن ترین تیم لیگ نوزدهم 

نگاهی به آمار سایت متریکا نشان دهنده این است که در این فصل به طور میانگین استقلال در 20 بازی ای که انجام داده در هر مسابقه 14.6 مرتبه شوت به سمت دروازه رقبا شلیک کرده است. از این تعداد شوت هم به طور میانگین 5.1 شوت در چارچوب بوده که به این ترتیب استقلال مدل لیگ نوزدهم را خطرناک ترین تیم لیگ کرده است. استقلال شاید به همین خاطر بوده که توانسته با زدن 39 گل، گلزن ترین تیم لیگ به حساب بیاید. فاکتوری که باعث شد بهترین پاسور لیگ یعنی قائدی را در تیم خودش داشته باشد که یک مهاجم 9 گله است و در کنار خودش زوج طلایی دیاباته با 8 گل را دارد. بیشترین شوتی که طبق اعلام متریکا استقلال به دروازه رقبای خود زده در بازی ها مقابل ماشین سازی، نفت آبادان و شاهین است که 20 شوت زد و 14 شوت بازیکنان آبی های پایتخت از این تعداد درون چارچوب بود. 

تراکتور بعد از استقلال بهترین 

تعقیب کننده استقلال از منظر شوت زن ترین تیم، طبق بررسی های انجام شده، تراکتور است. تیمی که امسال با همه ستارگانی که در اختیار داشت و یک تیم زهردار نشان داد به خواسته اش بازهم نرسید و در کورس قهرمانی از پرسپولیس و دیگر مدعیان عقب مانده است. در مقابل استقلال که میانگین شوت این تیم در هر بازی 14.6 بود و 5.1 شوت این تیم وارد چارچوب بود، تراکتور به عنوان دومین تیم شوتزن به طور میانگین 13.5 شوت را به نام خودش به ثبت رساند. تعداد شوت های به چارچوب نشسته بازیکنان تراکتور از این میزان 5 شوت بوده است و حاج صفی و میمبلا از این حیث یک نقش پررنگ داشتند. در این بررسی و در تعداد شوت های تراکتتور که به ثبت رسده به طور متوسط این دو بازیکن در هر مسابقه 3 شوت به سمت دروازه رقبا زده اند که یک شوت در چارچوب به نام هرکدام از این دو بازیکن ثبت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز